☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Officiella Poker Topicen
Prev
1
21
22
23
24
25
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6610
Replies: 354
Track Topic
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#221
Feb 12 2011 05:19pm
Quote (Yllegarnet @ Feb 12 2011 08:37pm)
kör du a/i's eller kör du skillbaserat? :3
Mest hu rings / Dons.. dock tilta jag och loosa 5k på ai . och sen 1k i en ring
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#222
Feb 12 2011 05:24pm
Quote (Swaan @ 13 Feb 2011 00:19)
Mest hu rings / Dons.. dock tilta jag och loosa 5k på ai . och sen 1k i en ring
Da sux
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#223
Feb 12 2011 05:43pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=52050868&f=104&o=0#p348484461
freeroll på g. startar 01.00
Swaan
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#224
Feb 13 2011 04:02am
Quote (Yllegarnet @ Feb 12 2011 11:24pm)
Da sux
Jag hann io köpa d2 items ör 1k så¨bryr mig inte riktigt... spelar bara poker för fun
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#225
Feb 13 2011 04:46am
Quote (Swaan @ 13 Feb 2011 11:02)
Jag hann io köpa d2 items ör 1k så¨bryr mig inte riktigt... spelar bara poker för fun
Men du har ju noobsyndrom ändå
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#226
Feb 26 2011 08:44am
drog hem 2 bord igår, 10 spelare/dubbelt eller inget..förövrigt så körde jag ut alla 5 på båda borden
blir en tunering nu
E/ riktiga pengar^^
E2/ dagens gap
This post was edited by Chefen on Feb 26 2011 08:54am
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#227
Feb 26 2011 09:37am
låg 1-5 hela tuneringen... och så åker jag ut på 2 händer och hamnade på 19'e plats
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#228
Feb 26 2011 10:35am
back runt 100e igår.. blir alltid så när lönen kommer.. spelar för löst.. och så förlorade jag igår varje 50/50 situation.. blev arg.. o torska mer.
xDallen
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold
:
2,208.00
#229
Feb 26 2011 07:27pm
swaan vinn 10k nån gång ffs
bQd
Member
Posts: 2,340
Joined: Jan 13 2011
Gold
:
Locked
Warn: 20%
#230
Feb 26 2011 07:32pm
Förlorade 400$ nyss,
Jävligt kasst!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
21
22
23
24
25
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact