Quote (SCXiao @ 3 Nov 2010 17:08)
Nej, det här är battleground din jävla sopa
oj förlåt, den här tråden lockar ut mitt värsta jag

Inte bra Oli, skärpning!
Quote (fideuu @ 3 Nov 2010 17:10)
läst igenom alla sidor.
vafan varför hatar alla carl?
och varför hatar carl alla? XD
Hahahaha, skön post
This post was edited by Alphabetz on Nov 3 2010 10:11am