d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hur Många är Troll?
Prev1212223242535Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Nov 3 2010 10:10am
LOL, vilken jävla tråd. galet.
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 3 2010 10:10am
HAHAHAHAHHAHAHHA ^^
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Nov 3 2010 10:10am
läst igenom alla sidor.

vafan varför hatar alla carl?

och varför hatar carl alla? XD

This post was edited by fideuu on Nov 3 2010 10:10am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Nov 3 2010 10:10am
Quote (SCXiao @ 3 Nov 2010 17:08)
Nej, det här är battleground din jävla sopa

oj förlåt, den här tråden lockar ut mitt värsta jag :(


Inte bra Oli, skärpning!

Quote (fideuu @ 3 Nov 2010 17:10)
läst igenom alla sidor.

vafan varför hatar alla carl?

och varför hatar carl alla? XD


Hahahaha, skön post :rofl:

This post was edited by Alphabetz on Nov 3 2010 10:11am
Banned
Posts: 7
Joined: Nov 3 2010
Gold: 0.00
Nov 3 2010 10:11am
Naabs.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 3 2010 10:11am
Quote (fideuu @ 3 Nov 2010 18:10)
läst igenom alla sidor.

vafan varför hatar alla carl?

och varför hatar carl alla? XD


Hahaha, bäst post
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Nov 3 2010 10:12am
Jimmie Åkesson: "Vet ni varför Stevie Wonder inte kan läsa?"
Mona Sahlin: "För att han e blind?"
Jimmie Åkesson: "Nej, för att han är neger."

Jimmie Åkesson: "Vet du varför jämställdhetsminister Nyamko Sabuni inte kan läsa då?"
Mona Sahlin: "Låt mig gissa... för att hon är neger?"
Jimmie Åkesson: "Nej, för att hon är kvinna."

Jimmie Åkesson: "Vet du varför inte jag kan läsa då?"
Mona Sahlin: "Öh, nej..."
Jimmie Åkesson: "För att optikern var neger."

Jimmie Åkesson: "Vet ni varför dessa skämten är så dåliga?"
Taigalp: "nej?"
Jimmie Åkesson: "För att du är neger."


Fucking lol´d !!!
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Nov 3 2010 10:12am
flamewar B)
Member
Posts: 4,455
Joined: Nov 21 2008
Gold: 0.00
Nov 3 2010 10:13am
Vilken tråd detta har blivit :o
Konstigt att den inte är låst än :P
Banned
Posts: 7
Joined: Nov 3 2010
Gold: 0.00
Nov 3 2010 10:13am
Quote (Hellgren @ Nov 3 2010 05:12pm)
Jimmie Åkesson: "Vet ni varför Stevie Wonder inte kan läsa?"
Mona Sahlin: "För att han e blind?"
Jimmie Åkesson: "Nej, för att han är neger."

Jimmie Åkesson: "Vet du varför jämställdhetsminister Nyamko Sabuni inte kan läsa då?"
Mona Sahlin: "Låt mig gissa... för att hon är neger?"
Jimmie Åkesson: "Nej, för att hon är kvinna."

Jimmie Åkesson: "Vet du varför inte jag kan läsa då?"
Mona Sahlin: "Öh, nej..."
Jimmie Åkesson: "För att optikern var neger."

Jimmie Åkesson: "Vet ni varför dessa skämten är så dåliga?"
Taigalp: "nej?"
Jimmie Åkesson: "För att du är neger."


Fucking lol´d !!!


Old
Go Back To Svenska Topic List
Prev1212223242535Next
Closed New Topic New Poll