d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1212223242551Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 02:33pm
Quote (1000 @ Mon, Feb 9 2009, 08:25pm)
om 10 min.. compeedo ska göra nåt skit först
sen väntar ja på kamber


Compeedo banned för?
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:47pm
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:47pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:47)
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord


snöbord? heheheheeheehe jävlas bara
anyway, fan va mkt du måste ha hunnit med på ~1timme (?)
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 02:48pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 08:47pm)
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord


5 Medlemmar: EmiJ, Simun, SyB_OsT, 1000, RistVaLL

^Å^
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:48pm
aaa men jag åkte hemma inte i en backe
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 9 2009 02:48pm
Quote (Simun @ Mon, Feb 9 2009, 08:47pm)
snöbord? heheheheeheehe jävlas bara
anyway, fan va mkt du måste ha hunnit med på ~1timme (?)


ta på sig pjäxorna och åka dit han skulle sen åkt 2 ggr typ sen tbx om han nu inte byggt ett berg av snö på baksidan o åka mini skida
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:49pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:48)
aaa men jag åkte hemma inte i en backe


nice jag brukar också åka hemma. trappuppgången ftw!
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 9 2009 02:49pm
Quote (Ekaan @ Mon, 9 Feb 2009, 21:48)
ta på sig pjäxorna och åka dit han skulle sen åkt 2 ggr typ sen tbx om han nu inte byggt ett berg av snö på baksidan o åka mini skida


han har åkte snöbard i kläppen!
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:50pm
aa det har jag gör det på helgena eller hur det stavas
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Feb 9 2009 02:51pm
Quote (Brasken @ Mon, Feb 9 2009, 08:49pm)
han har åkte snöbard i kläppen!


var ligger kläppen xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1212223242551Next
Add Reply New Topic New Poll