☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Hahaha
Prev
1
21
22
23
24
25
51
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 11371
Replies: 507
Track Topic
EmiJ
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
150.66
#221
Feb 9 2009 02:33pm
Quote (1000 @ Mon, Feb 9 2009, 08:25pm)
om 10 min.. compeedo ska göra nåt skit först
sen väntar ja på kamber
Compeedo banned för?
Lusekoftanovan
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold
:
1.00
#222
Feb 9 2009 02:47pm
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#223
Feb 9 2009 02:47pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:47)
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord
snöbord? heheheheeheehe jävlas bara
anyway, fan va mkt du måste ha hunnit med på ~1timme (?)
EmiJ
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
150.66
#224
Feb 9 2009 02:48pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, Feb 9 2009, 08:47pm)
oj har misat vad ni har skrivit jag var ute och åkte snowbord
5 Medlemmar: EmiJ, Simun, SyB_OsT, 1000,
RistVaLL
^Å^
Lusekoftanovan
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold
:
1.00
#225
Feb 9 2009 02:48pm
aaa men jag åkte hemma inte i en backe
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#226
Feb 9 2009 02:48pm
Quote (Simun @ Mon, Feb 9 2009, 08:47pm)
snöbord? heheheheeheehe jävlas bara
anyway, fan va mkt du måste ha hunnit med på ~1timme (?)
ta på sig pjäxorna och åka dit han skulle sen åkt 2 ggr typ sen tbx om han nu inte byggt ett berg av snö på baksidan o åka mini skida
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#227
Feb 9 2009 02:49pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:48)
aaa men jag åkte hemma inte i en backe
nice jag brukar också åka hemma. trappuppgången ftw!
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#228
Feb 9 2009 02:49pm
Quote (Ekaan @ Mon, 9 Feb 2009, 21:48)
ta på sig pjäxorna och åka dit han skulle sen åkt 2 ggr typ sen tbx om han nu inte byggt ett berg av snö på baksidan o åka mini skida
han har åkte snöbard i kläppen!
Lusekoftanovan
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold
:
1.00
#229
Feb 9 2009 02:50pm
aa det har jag gör det på helgena eller hur det stavas
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#230
Feb 9 2009 02:51pm
Quote (Brasken @ Mon, Feb 9 2009, 08:49pm)
han har åkte snöbard i kläppen!
var ligger kläppen xD
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
21
22
23
24
25
51
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact