Quote (cphannes @ 26 Jul 2011 15:07)
Skulle faktiskt bli nöjd av det

Man lär kunna ha så roligt på den nivån ^^
nej det hade du inte vart, lirat typ hela dan idag..
och man stöter på sånna jävla tards... det är typ omöjligt att klättra sig uppåt i mmr när man kan ha 1-2 stycken totalt körda idioter ...
Men visst, kör du carry och har någorlunda spelare med dig, så visst
