d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1217218219220221329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 26 2011 07:07am
Quote (Luvve @ 26 Jul 2011 14:06)
rofl :D

inte ens jag är så dålig och jag är dålig

1200 ftw ^_^


Skulle faktiskt bli nöjd av det :P Man lär kunna ha så roligt på den nivån ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 26 2011 08:17am
Quote (orvar174 @ Jul 26 2011 02:32pm)
ligger på ca 700mmr själv hahahah

vette fan hur det gick till ärligt talat

ligger på 1600 ~ psr


Ja köper ett nytt konto åt dig om du ger mig 700 mmr kontot :D

Quote (cphannes @ Jul 26 2011 03:07pm)
Skulle faktiskt bli nöjd av det :P Man lär kunna ha så roligt på den nivån ^^


Oja! Fick låna en kompis 1200 acc... Fyyfan va kul vi har haft.
12 timmar senare nästan 1500 :(

This post was edited by Spetch on Jul 26 2011 08:17am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 26 2011 09:24am
saken som gör att man ligger lågt är att man lånar ut kontot till folk som aldrig kört hon innan. Och när man kikar in 1 månad senare så ligger dom på 900 ...

har dragit upp mig till nästan 1300 nu, men det är tungt med tanke på medspelarna man får :S

Aja, någon här som är 1800+ på sitt konto som kan boosta mig? Jag väljer vilka jag kan lita på ;)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jul 26 2011 02:28pm
Quote (ChingeR @ 26 Jul 2011 16:24)
saken som gör att man ligger lågt är att man lånar ut kontot till folk som aldrig kört hon innan. Och när man kikar in 1 månad senare så ligger dom på 900 ...

har dragit upp mig till nästan 1300 nu, men det är tungt med tanke på medspelarna man får :S

Aja, någon här som är 1800+ på sitt konto som kan boosta mig?  Jag väljer vilka jag kan lita på ;)


sånt är så trist att göra själv :( vet ingen som har lowbiesmurfacc heller
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 26 2011 03:47pm
jag klättrade precis upp på 1800 ^_^
viktor, we must mek fun games tomarow!
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 26 2011 05:50pm
Quote (ChingeR @ Jul 26 2011 05:24pm)
har dragit upp mig till nästan 1300 nu, men det är tungt med tanke på medspelarna man får :S


Det känns så otroligt random på låga nivåer, har ett 1800 konto som ligger stadigt men sedan har jag mitt nya konto och det pendlar mellan 1450-1700 och oftast går det snabbt ner snabbt upp.
Jag säger inte att jag är bra, eller 1700 men när det börjar gå neråt känns det som man spelar med någon som fick sin första dator samma dag. Eller ~3st 0.5KPD spelare med 0 wards och ~3 carries bland top heroes.
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Jul 27 2011 09:22am
Quote (Tixon @ 26 Jul 2011 23:47)
jag klättrade precis upp på 1800 ^_^
viktor, we must mek fun games tomarow!


bara för att du blir boostad av peter/viktor/lindell ^
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 27 2011 09:35am
Quote (RistVaLL @ 27 Jul 2011 17:22)
bara för att du blir boostad av peter/viktor/lindell ^


not rly, tixon makes big plays ^_^
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 27 2011 01:25pm
1600ish, Down from 1900.
Spelat med irl polare.


gg.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jul 27 2011 02:13pm
Quote (Tixon @ 27 Jul 2011 16:35)
not rly, tixon makes big plays ^_^


Oh rly?


Quote (RistVaLL @ 27 Jul 2011 16:22)
bara för att du blir boostad av peter/viktor/lindell ^


Lindell bad

This post was edited by pawa on Jul 27 2011 02:15pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1217218219220221329Next
Add Reply New Topic New Poll