Quote (Svartermetalisk @ 17 Jul 2012 21:13)
Min skola lärde mig att vara en fet slacker, jag tyckte alla uppgifter var alldeles för lätta när jag började plugget så jag gjorde klart dom direkt för jag hoppades jag skulle få svårare grejjer men jag fick istället utskällningar för att jag pajade deras läroplan.
Vi skulle läsa en bok tror jag i två månader, jag tyckte den sög hårt så jag läste ut den på tre timmar för att få en bättre bok, istället fick jag ledigt från svenskan resten av terminen.
Svensk skola / 10
Haha
Vi hade ett riktigt retard till lärare, jag och ett par andra grabbar såg till att hon fick sparken.
Hon var våran lärare i svenska samt franska, det hon gjorde var att släppa in oss i en datorsal, därefter försvann hon.
När vi påtalade att hon slösade våran tid fick hon värsta damprycken.. Slutade med att vi skrev en fet lista med datum på alla lektioner, vilka filmer hon hade visat för oss osv..
Sen visade vi listan för våra föräldrar, sen var det samtal med rektorn tillsammans med sagda lärare..
Jag hoppas hennes liv är ett helvete, hon sumpade våra möjligheter att lära oss franska.
Svenska språket känns det som jag behärskar.. Men det är då inte hennes förtjänst..