d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1216217218219220329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 17 2011 05:19am
Quote (vandalen @ Jul 17 2011 12:56pm)
runt 1700.


Vad heter du ingame?

This post was edited by sofft on Jul 17 2011 05:19am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jul 17 2011 10:06am
rebar heter jag messa om ni vill spela och är runt 1700
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 17 2011 10:32am
Quote (R4mses @ 17 Jul 2011 18:06)
rebar heter jag messa om ni vill spela och är runt 1700


:hello:
Member
Posts: 22,258
Joined: Sep 10 2005
Gold: 2,829.00
Jul 21 2011 01:24pm
Jag o min kompis (1700-1800) letar efter en svensk klan, jag spelar mest semi-carry/tank och han spelar support, vi spelar mest på vardagar.

Ligor osv är inget måste, letar mest efter ngra o spela seriösa 5n5s med.

vi har spelat dota i 6 år (dota-league vip 63%) & hon i typ ett år.

Pma för mer info
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 21 2011 01:36pm
Quote (chingchong-lime @ 21 Jul 2011 21:24)
Jag o min kompis (1700-1800) letar efter en svensk klan, jag spelar mest semi-carry/tank och han spelar support, vi spelar mest på vardagar.

Ligor osv är inget måste, letar mest efter ngra o spela seriösa 5n5s med.

vi har spelat dota i 6 år (dota-league vip 63%) & hon i typ ett år.

Pma för mer info


stetler+r4mses+grass is iso
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 26 2011 06:18am
någon som har lust att lira med newbme som ligger på 1200mmr?
ps, not me who did it!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 26 2011 06:32am
Quote (ChingeR @ Jul 26 2011 01:18pm)
någon som har lust att lira med newbme som ligger på 1200mmr?
ps, not me who did it!


ligger på ca 700mmr själv hahahah

vette fan hur det gick till ärligt talat

ligger på 1600 ~ psr
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 26 2011 06:34am
Quote (orvar174 @ Jul 26 2011 02:32pm)
ligger på ca 700mmr själv hahahah

vette fan hur det gick till ärligt talat

ligger på 1600 ~ psr


700 mmr ?? Hur fan är det ens möjligt? Aldrig sett en enda så lågt.. Finns det många som spelar så lågt?
Ta inte illa upp, jag är inte heller bra, bara undrar
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 26 2011 06:59am
donut 700mmr konto ^^
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 26 2011 07:06am
Quote (cphannes @ 26 Jul 2011 14:59)
donut 700mmr konto ^^


rofl :D

inte ens jag är så dålig och jag är dålig

1200 ftw ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1216217218219220329Next
Add Reply New Topic New Poll