Quote (berhemuli @ May 2 2014 01:59am)
Stabilt martin! Riktigt bra.
Jag ger mig in på unibets klient nu ändå, även om jag dissat den sen den kom typ. Någon PLO race med poäng, då jag tvivlar på att det är så många som lirar plo där bör man ha en hyffsad chans. Verkar dock få poäng genom vissa utmaningar. Och ett av utmaningarna just nu verkar vara ett som man inte får igenom förran på showdown, och jag bettar helst ut alla innan showdown med min aggro stil. Så får se hur det går

Lirar som jag ska lira och får vi se om jag matchar några utmaningar rätt någon gång. Viktigaste är ju såklart att spela rätt och plussa på borden. Resten blir bonus.
Sen så har dom olika missions hela tiden, där man vinner någon pris, t.ex. ändra lite på inställningar, testa 4färgkortdeck testa filter inställningar, så belönas man med s&g ticket på 1-4€ t.ex. Är ju inte mycket, men ändå ^^ Eller senaste: lyckas dubbla upp dina cash på en cashgame bord (maxbelopp så plo25 till 50€), testa en s&g heads up 1€, hade ticket till det från förra uppgiften och sen lira en 4€ turnering. som jag ändå tänkte lira, så får man en cashgame plo/he10 ticket. So why not för mig som sidounderhållning

Ingen dum ide att jaga insättningsbonusar

Jag har funderat på att göra det också men jag har så mycket info om alla bra starsspelare att jag kan table-selecta som en chef på denna klienten, tror inte jag hade haft samma winrate någon annanstans.
Jag vet liksom exakt vilka spelare man absolut inte kan ha till vänster om en samt vilka man kan, vilka regs som alltid torskar pengar och vilka som vinner mm
Sen om jag ser ett bord där jag inte känner igen 3-4 spelare så vet jag att det är ett supersoft bord, hade dom varit bra hade jag sett dom förut.
ganska ball