d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1213214215216217329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 12 2011 04:47am
Quote (sofft @ Jul 10 2011 12:23pm)
Spela yla?? =) säg ditt HoN namn =P


klart jag vill spela med dig sötis :) yla heter jag, fast spelar ett game nu och ska te jobbet sen
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Jul 12 2011 07:47am
Quote (ImoK @ 12 Jul 2011 11:55)
vem är dots och yuo?


yuo är en meganoob ))

DREVEN10000 BEST HON PLAYER EVER
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 12 2011 09:10am
Quote (vandalen @ Jun 27 2011 02:32am)
http://www.youtube.com/watch?v=D8ReDyTL8cY


http://www.gamereplays.org/heroesofnewerth//streams/jiggle_billy/

spelar med han nu =d
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 12 2011 02:11pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 17:10)


lålet
vad har han för mmr? ^^

This post was edited by Tixon on Jul 12 2011 02:16pm
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 12 2011 03:06pm
Quote (Tixon @ Jul 12 2011 10:11pm)
lålet
vad har han för mmr? ^^


typ 1800+ på jiggle_billy
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 12 2011 03:08pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 23:06)
typ 1800+ på jiggle_billy


han är rätt underhållande att titta på ^^
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 12 2011 03:37pm
Quote (Tixon @ Jul 12 2011 11:08pm)
han är rätt underhållande att titta på ^^


Haha ja, speciellt när han helt random börjar rappa och sjunga =D haha
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jul 12 2011 05:11pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 23:37)
Haha ja, speciellt när han helt random börjar rappa och sjunga =D haha


gee gee gee gee baby baby baby ;)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 13 2011 03:27am
någon som har lust att lira upp mitt failade acc?

ligger på 12xx mmr ;C
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 13 2011 04:12am
Quote (Tixon @ Jul 13 2011 01:11am)
gee gee gee gee baby baby baby ;)


Haha, han älskar den låten xD, spela?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1213214215216217329Next
Add Reply New Topic New Poll