☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
213
214
215
216
217
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65866
Replies: 3281
Track Topic
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#2141
Jul 12 2011 04:47am
Quote (sofft @ Jul 10 2011 12:23pm)
Spela yla?? =) säg ditt HoN namn =P
klart jag vill spela med dig sötis
yla heter jag, fast spelar ett game nu och ska te jobbet sen
1000
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
1.50
#2142
Jul 12 2011 07:47am
Quote (ImoK @ 12 Jul 2011 11:55)
vem är dots och yuo?
yuo är en meganoob ))
DREVEN10000 BEST HON PLAYER EVER
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2143
Jul 12 2011 09:10am
Quote (vandalen @ Jun 27 2011 02:32am)
http://www.youtube.com/watch?v=D8ReDyTL8cY
http://www.gamereplays.org/heroesofnewerth//streams/jiggle_billy/
spelar med han nu =d
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#2144
Jul 12 2011 02:11pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 17:10)
http://www.gamereplays.org/heroesofnewerth//streams/jigglebilly/
spelar med han nu =d
lålet
vad har han för mmr? ^^
This post was edited by Tixon on Jul 12 2011 02:16pm
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2145
Jul 12 2011 03:06pm
Quote (Tixon @ Jul 12 2011 10:11pm)
lålet
vad har han för mmr? ^^
typ 1800+ på jiggle_billy
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#2146
Jul 12 2011 03:08pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 23:06)
typ 1800+ på jiggle_billy
han är rätt underhållande att titta på ^^
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2147
Jul 12 2011 03:37pm
Quote (Tixon @ Jul 12 2011 11:08pm)
han är rätt underhållande att titta på ^^
Haha ja, speciellt när han helt random börjar rappa och sjunga =D haha
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#2148
Jul 12 2011 05:11pm
Quote (sofft @ 12 Jul 2011 23:37)
Haha ja, speciellt när han helt random börjar rappa och sjunga =D haha
gee gee gee gee baby baby baby
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#2149
Jul 13 2011 03:27am
någon som har lust att lira upp mitt failade acc?
ligger på 12xx mmr ;C
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2150
Jul 13 2011 04:12am
Quote (Tixon @ Jul 13 2011 01:11am)
gee gee gee gee baby baby baby
Haha, han älskar den låten xD, spela?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
213
214
215
216
217
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact