d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1211212213214215329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jun 26 2011 06:32pm
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 4 2011 03:02pm
Död tråd vakna vafaN^.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jul 5 2011 08:49am
sitter fortf fast på 1830-1890, segt att man får massa 1600-1700 i laget på den nivån som är helt invalida.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 5 2011 08:53am
Quote (vandalen @ Jun 27 2011 01:32am)
http://www.youtube.com/watch?v=D8ReDyTL8cY


snygga hooks

men fan vad dryg snorunge
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Jul 5 2011 08:53am
Quote (ImoK @ 5 Jul 2011 15:49)
sitter fortf fast på 1830-1890, segt att man får massa 1600-1700 i laget på den nivån som är helt invalida.


1600-1700 är ju bäst. Varje gång jag är på 1800+ så droppar jag 100 mmr för att kunna köra med retards igen <3. Iofs är jag 1800+ nu, har inte haft orken att droppa än så jag kör en temporär lösning med att lira med 1600+ så man får känna på 1700 nivån.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jul 5 2011 09:02am
jo =p men vill gärna spela med 1900+ nångång.

stompa går alltid att göra
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 5 2011 09:25am
Quote (ImoK @ Jul 5 2011 04:49pm)
sitter fortf fast på 1830-1890, segt att man får massa 1600-1700 i laget på den nivån som är helt invalida.


Ey, don't be hatin!
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jul 5 2011 09:49am
Quote (ImoK @ 5 Jul 2011 16:02)
jo =p men vill gärna spela med 1900+ nångång.

stompa går alltid att göra


tyvärr går det fan inte att undvika 1650-1700 om du inte har 2k mmr+ i stort sätt :(
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jul 5 2011 09:50am
Nere på 1712 nu, lol. Har visserligen bara spelat typ 5 matcher de senaste veckorna. Fick ryck efter att jag förlorat typ 20 matcher i rad och började med CS istället, men nu äre dags att börja vinna lite igen!! B)

Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jul 5 2011 10:37am
Sur jag blir, skulle rapportera killen som scammade mig på ett konto.
Så får jag som svar att ägaren måste be det blir disablat. WTF liksom, det lär han ju göra.
Staff är mer retarded än spelet i sig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1211212213214215329Next
Add Reply New Topic New Poll