Quote (ImoK @ 5 Jul 2011 15:49)
sitter fortf fast på 1830-1890, segt att man får massa 1600-1700 i laget på den nivån som är helt invalida.
1600-1700 är ju bäst. Varje gång jag är på 1800+ så droppar jag 100 mmr för att kunna köra med retards igen <3. Iofs är jag 1800+ nu, har inte haft orken att droppa än så jag kör en temporär lösning med att lira med 1600+ så man får känna på 1700 nivån.