d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1210211212213214329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 22 2011 11:30am
Quote (R4mses @ 22 Jun 2011 18:17)
men du är ju efterbliven, imok menar att s2 alltid skyller ifrån sig vad som än händer


grattis tog lite tid innan du kom på det
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 22 2011 11:56am
Quote (cphannes @ Jun 22 2011 05:30pm)
grattis tog lite tid innan du kom på det


tears
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 23 2011 10:08am
Quote (R4mses @ 22 Jun 2011 19:17)
men du är ju efterbliven, imok menar att s2 alltid skyller ifrån sig vad som än händer


det har de väl inte gjort?
innan så har det varit deras egna uppdateringar och att de inte kunnat kontrollera hackningen.
denna gången skulle de som säljer servrarna uppdatera, därför som det krasade, aka för en gångs skull inte deras fel?
Member
Posts: 3,418
Joined: Jul 14 2008
Gold: 13.37
Jun 23 2011 10:10am
Quote (Tixon @ 23 Jun 2011 17:08)
det har de väl inte gjort?
innan så har det varit deras egna uppdateringar och att de inte kunnat kontrollera hackningen.
denna gången skulle de som säljer servrarna uppdatera, därför som det krasade, aka för en gångs skull inte deras fel?


s2 suger snopp oavsett, så det spelar inte så stor roll om det är deras fel eller inte. De ska ta skit.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 23 2011 10:47am
jag blev bara glad, mitt trollkonto var på 1800 mmr =( så en rollback på 50ish mmr+2000 silvercoins = ty very much
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 23 2011 11:18am
Quote (pawa @ Jun 23 2011 06:47pm)
jag blev bara glad, mitt trollkonto var på 1800 mmr =( så en rollback på 50ish mmr+2000 silvercoins = ty very much


blev 1840 på mitt från 1750 lol
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 23 2011 07:28pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 23 Jun 2011 18:10)
s2 suger snopp oavsett, så det spelar inte så stor roll om det är deras fel eller inte. De ska ta skit.


yumadbrah?
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 25 2011 11:55am
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 26 2011 05:48am
Quote (R4mses @ 25 Jun 2011 19:55)
http://www.youtube.com/watch?v=D8ReDyTL8cY


snubben lär ha ont i halsen, grym på hooks och juke dock ^^
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 26 2011 12:15pm
Quote (Tixon @ Jun 26 2011 11:48am)
snubben lär ha ont i halsen, grym på hooks och juke dock ^^


ja, asså han gör rätt sjuka grejer
Go Back To Svenska Topic List
Prev1210211212213214329Next
Add Reply New Topic New Poll