Quote (Godis @ 14 May 2014 12:53)
Beror på vilken tid den startar! Men jag är nog på

Smutt! Jag är ledig på fredag så runt 9-10 på morgonen vore fint att starta.
Quote (Simon @ 14 May 2014 13:47)
vore skitkul om du/ni/någon börjar lira hccl! har ju chars där
alla hade expirat men fick tillbaka dom

finns bo/ench osv om ni vill men antar att ni ska köra walktrough utan sånt

Jag vill att det ska vara svårt

Har egen bo/ench/tele på hccl jag med

Men det ska bli en klassisk playtrough
