d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1209210211212213404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 12 2014 07:21am
Wtf^
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
May 12 2014 10:10am
Quote (c00kie_m0nster @ 12 May 2014 14:40)
http://www.youtube.com/watch?v=A7PnYSCUsSQ

iso weeewolf videon:(


Det låter ju precis som p12an som grinar över att folk hatar Bieber :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 12 2014 01:45pm
Kanske det finns aura, aura, aura eller vare heter ^
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 12 2014 11:12pm
Någon som sätter ihop reset team? Scl

This post was edited by Disturbedxx on May 12 2014 11:12pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
May 12 2014 11:24pm
Quote (Disturbedxx @ 13 May 2014 07:12)
Någon som  sätter ihop reset team?  Scl


Source på reset? Står inget på Arreat Summit
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 13 2014 01:04am
Den bör komma i början/mitten av juni om det blir som tidigare (6-7månader)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 14 2014 06:43am
Quote (Disturbedxx @ 9 Apr 2014 05:00)
Någon sugen på hccl fredag morgon? Nya chars play trough me skype osv :)


Nu på fredag igen. Ned stream B)
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 14 2014 06:53am
Quote (Disturbedxx @ 14 May 2014 12:43)
Nu på fredag igen. Ned stream B)


Beror på vilken tid den startar! Men jag är nog på B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 14 2014 07:47am
Quote (Disturbedxx @ 14 May 2014 14:43)
Nu på fredag igen. Ned stream B)


vore skitkul om du/ni/någon börjar lira hccl! har ju chars där

alla hade expirat men fick tillbaka dom :hail:
finns bo/ench osv om ni vill men antar att ni ska köra walktrough utan sånt ^_^

This post was edited by Simon on May 14 2014 07:48am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
May 14 2014 09:38am
Quote (Godis @ 14 May 2014 12:53)
Beror på vilken tid den startar! Men jag är nog på  B)


Smutt! Jag är ledig på fredag så runt 9-10 på morgonen vore fint att starta.

Quote (Simon @ 14 May 2014 13:47)
vore skitkul om du/ni/någon börjar lira hccl! har ju chars där

alla hade expirat men fick tillbaka dom  :hail:
finns bo/ench osv om ni vill men antar att ni ska köra walktrough utan sånt ^_^


Jag vill att det ska vara svårt :P Har egen bo/ench/tele på hccl jag med :)

Men det ska bli en klassisk playtrough ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1209210211212213404Next
Add Reply New Topic New Poll