d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12021222324159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 15 2014 08:55am
Hade ingen aning om att case harden såg olika ut ^^
beror på skicket antar jag?
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 16 2014 05:05am
hahahaha p90 och låg rank är fan bäst :lol:

Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 16 2014 05:06am
Quote (Kerzhakov @ 16 May 2014 13:05)
hahahaha p90 och låg rank är fan bäst :lol:

http://i62.tinypic.com/a0z0if.png


2 bottar ^^
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 16 2014 05:07am
Quote (RistVaLL @ May 16 2014 12:06pm)
2 bottar ^^


Märkte ingen skillnad på bottar och vanliga spelare ^^
Hela mitt lag var helt pantade när man kolla hur dom spelade, campa spawn hela rundan som T
Typ inge ljud eller bara dåliga osv ^^
Deras lag ragequitta :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 16 2014 06:12am
Quote (Kerzhakov @ 16 May 2014 13:07)
Märkte ingen skillnad på bottar och vanliga spelare ^^
Hela mitt lag var helt pantade när man kolla hur dom spelade, campa spawn hela rundan som T
Typ inge ljud eller bara dåliga osv ^^
Deras lag ragequitta :P


hahah xD

Det roliga är att man kan hamna med sånna spelare ena matchen och nästa är med högrankade osv (om man spelar ensam dvs)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 16 2014 09:39am
Quote (RistVaLL @ 16 May 2014 12:06)
2 bottar ^^


fast bottarna hade inte dött så mkt, så han slurpade nog i sig ganska mkt kills på players ändå ;)


jag kan få sånadära matcher även nu som eagle faktiskt :P

kanske inte exakt sådär brutalt dominant i statsen, men lika många deaths iaf

This post was edited by ChingeR on May 16 2014 09:46am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 17 2014 10:57am
Lirade med f0rest idag, under tiden som han streamade :P fattade inte det förens mina steamcomrades skrev "OFTA DU LIRAR MED F0REST"

Tyvärr så var även en supercheater med i matchen
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
May 17 2014 11:29am
Quote (ChingeR @ 17 May 2014 18:57)
Lirade med f0rest idag, under tiden som han streamade :P fattade inte det förens mina steamcomrades skrev "OFTA DU LIRAR MED F0REST"

Tyvärr så var även en supercheater med i matchen
http://i.imgur.com/Zd5TLWS.jpg


Sluta betala för boost din nub!
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
May 17 2014 11:30am
Quote (ChingeR @ 17 May 2014 18:57)
Lirade med f0rest idag, under tiden som han streamade :P fattade inte det förens mina steamcomrades skrev "OFTA DU LIRAR MED F0REST"

Tyvärr så var även en supercheater med i matchen
http://i.imgur.com/Zd5TLWS.jpg


inte konstigt att du gått upp i rank din dubbel-ak!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 17 2014 05:01pm
Quote (cphannes @ 17 May 2014 18:29)
Sluta betala för boost din nub!


Quote (RistVaLL @ 17 May 2014 18:30)
inte konstigt att du gått upp i rank din dubbel-ak!


köper ingen boost :(

spelar soloqueue eller med mina polare i samma rank ^^

vilka ranker är nidå?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12021222324159Next
Closed New Topic New Poll