Quote (LorveN @ 21 May 2013 20:41)
Jag antar att jag är för van vid priserna på Stadions långsida då. Första gången jag kör långsida på derby på år och dagar nu för mig. Sedan hörde jag någonstans att DIF inte skulle få pengar för sålda klackbiljetterna, men jag vetefan.
Som du säger, går alltid många biljetter precis i slutet, men det är synd i mina ögon... Man ska vara ute i god tid, som det var i mitten av 00-talet, när alla derbyn var slutsålda veckor innan!
5.50 på 2 lät bra tycker jag! Det är ju alltid lotteri ändå hur det slutar, speciellt nu när DIF åtminstone har självförtroende för ovanlighets skull.
Annars kan jag rekommendera 2,75 på att Real Madrid bortaslår Real Sociedad och 1,60 på att Barcelona bortaslår Espanyol.

Hoppar direkt till oddsen och skulle inte vara för snabb o lägga pengarna på barca, dom har guldet klart i ligan och har lirat lite knackigt på senare tid, eller har du någon extra insider info? ^^

Real däremot var inte fyskam på oddset, har dock ej koll på laget längre så vettefan om det är skador/avstängningar etc. Dessutom sitter sociedad på fjärde plats med chans att behålla champions league kval platsen så dom lär ju slåss för kung o fosterland, så ändå ett varningens tecken där. Och real har inte mycket att kämpa för, förutom att avsluta säsongen bra. Men men alltid kul med odds snack.
Formstarka göteborg ger dock 2.05 borta mot gefle, det däremot är riktigt bra odds atm. Iaf i mitt tycke, även om jag har som regel normalt att aldrig spela mot gefle när dom har hemmaplan.. Lirar dock inget nu, väntar in lönen istället. Eller jo har ca 3.5€ på oavgjort i derbyt ^^
Sen tillbaka till derbyt, hörde också att dif inte får pengar för klackplåtarna.. vilket om sant är förjävligt.. Men fortfarande inte orsak nog att stanna hemma.. Dom får ju sen allt från gnaget väl? när det blir dif-AIK ^^
Men ja långsida har alltid varit dyrt på AIK matcher, derbylångsida har vart på minst 400kr, men då det alltid sålt slut ändå så har det ju fungerat ^^ Tycker iofs inte det är överdrivet att pröjsa 400kr för ett stockholms derby och ha lyxen att kunna sitta ner..

Pröjsade ca 380kr för skitplatser på sista hemmaderbyt på råsunda.. Hade dif klacken rakt framför mig, så pass åt vänster på östra övre satt jag då.