Quote (eviilution @ Nov 22 2012 10:27am)
äsch.. jag gick nyss upp. ska börja packa för att sedan hämta polaren. Sen blir det väl en 3 timmar ned.
Vart åker du ifrån?
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 10:31am)
Härligt mannen! Vi ses väl ikväll hoppas jag, drar en pizza !
Evilution får dra med också
This post was edited by Spetch on Nov 22 2012 03:26am