d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1202122232436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Nov 20 2012 02:39pm
bara bäjzlag iaf så
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 12:40am
Polarna sitter utanför DH i en bil och kollar på How i met your mother.. Det öppnar om 20 minuter. Själv sitter jag på jobbet med frustration över att få komma dit och vara ett barn igen.
Länge leve gaming, fak u adulthood.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 02:27am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 06:40)
Polarna sitter utanför DH i en bil och kollar på How i met your mother.. Det öppnar om 20 minuter. Själv sitter jag på jobbet med frustration över att få komma dit och vara ett barn igen.
Länge leve gaming, fak u adulthood.


äsch.. jag gick nyss upp. ska börja packa för att sedan hämta polaren. Sen blir det väl en 3 timmar ned.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 02:31am
Framme nu, 16h biltur blev det. Stream uppe @ http://sv.twitch.tv/generalet
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 03:26am
Quote (eviilution @ Nov 22 2012 10:27am)
äsch.. jag gick nyss upp.  ska börja packa för att sedan hämta polaren. Sen blir det väl en 3 timmar ned.


Vart åker du ifrån?


Quote (snoramej @ Nov 22 2012 10:31am)
Framme nu, 16h biltur blev det. Stream uppe @ http://sv.twitch.tv/generalet


Härligt mannen! Vi ses väl ikväll hoppas jag, drar en pizza !
Evilution får dra med också

This post was edited by Spetch on Nov 22 2012 03:26am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 03:32am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 11:26)
Härligt mannen! Vi ses väl ikväll hoppas jag, drar en pizza !
Evilution får dra med också


Helt klart, vi kör på det!

D53:45
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 03:32am
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 11:32am)
Helt klart, vi kör på det!

D53:45


Sitter på 47, så vi är nära :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 03:35am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 11:32)
Sitter på 47, så vi är nära :)


Du är redan här eller?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 03:36am
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 11:35am)
Du är redan här eller?


Nej, åker 15:00 från Nyköping.
Där runt 5-6 :D Polarna har vart där sen 5 imorse.. satt i bilen och kollade på serier.. jävla idioter haha
Go Back To Svenska Topic List
Prev1202122232436Next
Add Reply New Topic New Poll