d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12021222324545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 123
Joined: Feb 16 2012
Gold: 0.00
May 17 2012 06:26pm
är de värt att köpa och pröva ? :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 17 2012 06:37pm
hittade min första legendary med pissboss nyss =D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 17 2012 07:43pm
act 2 hell lvl 54, snart 55!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 17 2012 09:24pm
sådär
då har man klarat hell! lvl 59, 3 bars till 60
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 17 2012 10:07pm
yes då har man fixat level 60 och inferno

woho

Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 17 2012 10:33pm
Quote (ChingeR @ May 18 2012 04:07am)
yes då har man fixat level 60 och inferno

woho

http://img825.imageshack.us/img825/838/60monk201205180558.png


gz rispojken
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 18 2012 03:11am
nån som vet hur det funkar i auction house?
om man tex lägger ut en sak men inte sätter buyout, hur säljer man den då?
går den till högsta budet när tiden är slut eller hur äre?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 18 2012 03:14am
Quote (HaLLuXX @ 18 May 2012 11:11)
nån som vet hur det funkar i auction house?
om man tex lägger ut en sak men inte sätter buyout, hur säljer man den då?
går den till högsta budet när tiden är slut eller hur äre?


Är väl som i WoW att den går till högsta budet.
Märkte igår att man fucka loss på stats efter man kikat & köpt lite på AH
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
May 18 2012 03:16am
Quote (PlaaD @ May 18 2012 09:14am)
Är väl som i WoW att den går till högsta budet.
Märkte igår att man fucka loss på stats efter man kikat & köpt lite på AH


suck... jag som inte satte buyout på mina första saker jag la ut -.-
kommer ju ta tid att få in cashen på dom nu :P
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 18 2012 03:33am
chingerboy, kör du ensam? spelet är så jävla mycket lättare ensam :/ lite boring faktiskt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12021222324545Next
Add Reply New Topic New Poll