Quote (berhemuli @ Dec 31 2011 11:56pm)
Okej nu börjar det kännas lite ensamt i den här tråden, men jag fortsätter väl..

Finland-Tjeckien 4-0 atm.. Trodde dom skulle göra lite mer motstånd pga vinsten mot usa sist.. Men vi tågar på till kvarten! Där vi får möta då schweiz och ni/ryssland, tjeckien då.. Will get intresting!

donskoi är söt
panthers prospect

jag kollar enbart p.g.a. prospects
hajpen över svenska spelare är patetisk imo, sverige har mött kassa lag lol
finland spelade riktigt uruselt mot kanada och spelade sitt livs match mot USA
synd att mina 3 prospects i USA inte får spela vidare