d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1202122232498Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 28 2011 03:06pm
Riktigt skönt med vinst idag! 6-2 mot frölunda.. deras målvakt även om vi gjorde 5mål på han är grymt bra.. så sjukt nöjd! + att lhc vann mot växjö på förlängning, perfekt resultat.. AIK upp på slutspelsplats!
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Dec 28 2011 09:05pm
kung B)

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 06:22am
Frågan är den, ska man köra på alla topp favoriter ikväll på elitserien.. 100kr på 4matchers.. 16odds.. fast jag är lite rädd för växjö som gillar skrälla..


(och dif är favoriter men aldrig i mina böcker haha)

fick bli 4*tripplar på dom för 200kr sammanlagt.. på dif-luleå körde jag med tvåa fast funkar om det blir efter förlängning/straffar

This post was edited by berhemuli on Dec 30 2011 06:26am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 02:21pm
Quote (berhemuli @ 30 Dec 2011 14:22)
Frågan är den, ska man köra på alla topp favoriter ikväll på elitserien.. 100kr på 4matchers.. 16odds.. fast jag är lite rädd för växjö som gillar skrälla..


(och dif är favoriter men aldrig i mina böcker haha)

fick bli 4*tripplar på dom för 200kr sammanlagt.. på dif-luleå körde jag med tvåa fast funkar om det blir efter förlängning/straffar


så träffade allt förutom modo som kvitterade i 18minuten typ.. aja blev väl någon vinst där ändå¨!

328kr istället för 1200kr cuz facking modo.

This post was edited by berhemuli on Dec 30 2011 02:22pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2011 11:56pm
"kvällens" dubblar blev då cardiff + stoke dubbel 50kr samt west ham + reading dubbel 100kr.
Inte för att nån bryr sig :D men någon måste ju skriva i den här tråden ibland..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 12:41pm
Quote (berhemuli @ 31 Dec 2011 07:56)
"kvällens" dubblar blev då cardiff + stoke dubbel 50kr  samt west ham + reading dubbel 100kr.
Inte för att nån bryr sig :D men någon måste ju skriva i den här tråden ibland..


fan tyvärr vann cardiff och reading i onödan.. när west ham torska och stoke tappa ledning i 87minuten..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 04:56pm
Okej nu börjar det kännas lite ensamt i den här tråden, men jag fortsätter väl.. :P
Finland-Tjeckien 4-0 atm.. Trodde dom skulle göra lite mer motstånd pga vinsten mot usa sist.. Men vi tågar på till kvarten! Där vi får möta då schweiz och ni/ryssland, tjeckien då.. Will get intresting! :D
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 04:57pm
Quote (berhemuli @ Dec 31 2011 11:56pm)
Okej nu börjar det kännas lite ensamt i den här tråden, men jag fortsätter väl.. :P
Finland-Tjeckien 4-0 atm.. Trodde dom skulle göra lite mer motstånd pga vinsten mot usa sist.. Men vi tågar på till kvarten! Där vi får möta då schweiz och ni/ryssland,  tjeckien då.. Will get intresting! :D


donskoi är söt

panthers prospect B)

jag kollar enbart p.g.a. prospects

hajpen över svenska spelare är patetisk imo, sverige har mött kassa lag lol

finland spelade riktigt uruselt mot kanada och spelade sitt livs match mot USA

synd att mina 3 prospects i USA inte får spela vidare
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 31 2011 05:00pm
Quote (dej @ 1 Jan 2012 00:57)
donskoi är söt

panthers prospect B)

jag kollar enbart p.g.a. prospects

hajpen över svenska spelare är patetisk imo, sverige har mött kassa lag lol

finland spelade riktigt uruselt mot kanada och spelade sitt livs match mot USA

synd att mina 3 prospects i USA inte får spela vidare


Tycker att Finland kom upp i deras standard mot usa.. Dom har ett väldigt duktigt lag iår.. Bättre än på flera år! Dock ja väldigt kasst mot kanada.. Siktar ändå på brons.. då är jag nöjd.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Dec 31 2011 05:14pm
Quote (berhemuli @ Jan 1 2012 12:00am)
Tycker att Finland kom upp i deras standard mot usa.. Dom har ett väldigt duktigt lag iår.. Bättre än på flera år! Dock ja väldigt kasst mot kanada.. Siktar ändå på brons.. då är jag nöjd.


... lol

USA spelade kasst offensivt, visst.

era backar är inte direkt bra utöver det första paret

eran "depth" försvinner efter era två första forwardkedjor eller w/e det heter på svenska

målvakten var helt sjuk
Go Back To Svenska Topic List
Prev1202122232498Next
Add Reply New Topic New Poll