Quote (n1ghtm4r3 @ Nov 26 2011 05:17pm)
Vad faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan har hänt med bf3 sen senaste patchen?
Har suttit nu sedan fredag efter jobbet och hållit på med datorn och jag får fan inte bf3 att funka.
Här är lite error som jag fått och som jag lyckats lösa:
http://i40.tinypic.com/2iauzvs.jpg
DirectX function "GetDeviceRemovedReason" failed with DXGI_ERROR_DRIVER_INTERNAL_ERROR: An internal driver error occured... GPU: "AMD Radeon HD 6900 Series ", Driver: 11.11 (8.911.9-111118a-128935E-ATI)
Först så tog jag mig inte alls in i BF3 och var tvungen att stänga av Crossfire för att ens få chansen att ta mig in, men så får jag error för nå annat och nu kan ja faktiskt starta bf3 utan att få några error. Men jag kör bara på ett grafikkort just nu.
Tar mig in på en server men efter 10 sekunder ( vilket server som helst, provat säkert 30st ) så krashar bf3. "Bf3 har slutat att fungerar bla,bla,bla".
jag blir seriöst helt fucking galen på skiten. Har man köpt sig en fresch dator för att kunna spela utan lagg och skit så funkar inte skiten.
Jag har blivit disconnectad i en vecka nu. Eller, 1dag innan patchen sen hela vägen tills igår.
Alltså kickad från servrarna utan att kunna spela.
Igår ominstallerade jag punkbuster och det var massa filer som saknades ^^
Nu så kan jag spela, på fem försök så kommer jag in, väl inne har jag inga större bekymmer.
Är glad för det minsta efter att kunna spelat 1enda dag på 10dagar tills igår ^^
Riktigt dålig patch (var illa även innan)