Quote (Dreamfuel @ 14 Oct 2011 20:31)
That's the spirit

Quote (PhearCIII @ 14 Oct 2011 22:09)
Om man har en full eqad barb så kommer man gilla det, har själv lirat cs-barb

tbh börjar jag bli ganska peppad på att lira barb
This post was edited by Yllegarnet on Oct 15 2011 04:47am