d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev1202122232426Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Mar 13 2011 02:42pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 22:41)
Har du WhatsApp? :thumbsup:


tror det finns på APPoteket
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:42pm
Quote (Errorz @ Mar 13 2011 09:42pm)
tror det finns på APPoteket


:rofl:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:41)
Har du WhatsApp? :thumbsup:


No :cry:

Quote (AsDrake @ 13 Mar 2011 21:41)
vill att han ska stanna, jag vill vara hans vän :)

för jag har inga vänner :(

vill någon vara min vän?


Added. :hug:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:43pm)
No :cry:



Added. :hug:


Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (snoramej @ 13 Mar 2011 21:43)
No :cry:



Added. :hug:


:hug:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:44pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:43)
Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom


Menomg, facebooka mig ditt nummer då nöt, jag tror inte jag har ditt nya nummer :(

Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:44pm)
Menomg, facebooka mig ditt nummer då nöt, jag tror inte jag har ditt nya nummer :(


Inte nytt nummer, så efterbliven är jag inte..

Dock nytt SIM :P
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:43pm)
Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom


Fuck you, har du bytt lur utan att informera mig om detta?
Tänk om jag blir i akut behov av dig, så har du nytt nummer :cry:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:45pm)
Fuck you, har du bytt lur utan att informera mig om detta?
Tänk om jag blir i akut behov av dig, så har du nytt nummer :cry:


Jag har samma nummer? :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Mar 13 2011 02:46pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:45)
Inte nytt nummer, så efterbliven är jag inte..

Dock nytt SIM :P


Vafan jag tog bort dig ur min kontaktlista, du smsade inte nog mkt :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1202122232426Next
Add Reply New Topic New Poll