☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev
1
20
21
22
23
24
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 4609
Replies: 258
Track Topic
Errorz
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold
:
915.00
#211
Mar 13 2011 02:42pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 22:41)
Har du WhatsApp?
tror det finns på APPoteket
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#212
Mar 13 2011 02:42pm
Quote (Errorz @ Mar 13 2011 09:42pm)
tror det finns på APPoteket
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#213
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:41)
Har du WhatsApp?
No
Quote (AsDrake @ 13 Mar 2011 21:41)
vill att han ska stanna, jag vill vara hans vän
för jag har inga vänner
vill någon vara min vän?
Added.
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#214
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:43pm)
No
Added.
Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#215
Mar 13 2011 02:43pm
Quote (snoramej @ 13 Mar 2011 21:43)
No
Added.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#216
Mar 13 2011 02:44pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:43)
Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom
Menomg, facebooka mig ditt nummer då nöt, jag tror inte jag har ditt nya nummer
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#217
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (snoramej @ Mar 13 2011 09:44pm)
Menomg, facebooka mig ditt nummer då nöt, jag tror inte jag har ditt nya nummer
Inte nytt nummer, så efterbliven är jag inte..
Dock nytt SIM
ZippYz
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold
:
93.00
Warn: 100%
#218
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (PhearCIII @ Mar 13 2011 09:43pm)
Ifall du har mitt nr, smsa mig.. Ny luwr liksom
Fuck you, har du bytt lur utan att informera mig om detta?
Tänk om jag blir i akut behov av dig, så har du nytt nummer
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#219
Mar 13 2011 02:45pm
Quote (ZippYz @ Mar 13 2011 09:45pm)
Fuck you, har du bytt lur utan att informera mig om detta?
Tänk om jag blir i akut behov av dig, så har du nytt nummer
Jag har samma nummer?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#220
Mar 13 2011 02:46pm
Quote (PhearCIII @ 13 Mar 2011 21:45)
Inte nytt nummer, så efterbliven är jag inte..
Dock nytt SIM
Vafan jag tog bort dig ur min kontaktlista, du smsade inte nog mkt
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
20
21
22
23
24
26
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact