d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Poker Topicen
Prev1202122232436Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Feb 11 2011 09:40am
de va de sista fget-.-'

AIFH

fick kung knekt

han fick

3 6

träffade kungen dirr

han får ingenting stegdrag om dom 2 andra korten blir rätt

Ofc.... 34567...........................................................................

vrf tjänst de som om att man alltid träffar ngt på poker stars?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 11 2011 09:59am
Quote (swewik @ Feb 11 2011 04:40pm)
de va de sista fget-.-'

AIFH

fick kung knekt

han fick

3 6

träffade kungen dirr

han får ingenting stegdrag om dom 2 andra korten blir rätt

Ofc.... 34567...........................................................................

vrf tjänst de som om att man alltid träffar ngt på poker stars?


Känns*
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Feb 11 2011 10:03am
Jag förlorade 20 kr i poker igår irl :cry:
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Feb 12 2011 02:08pm
det går bra nu

den 12 februari 2011 18:17:35 Received 1,000.00 (0.07 -> 1,000.07) from ChingeR (6,230.00 -> 5,230.00) loan. kay?


nu 3.8 .. yay :)

Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 12 2011 02:12pm
Quote (Swaan @ 12 Feb 2011 21:08)
det går bra nu

den 12 februari 2011 18:17:35 Received 1,000.00 (0.07 -> 1,000.07) from ChingeR (6,230.00 -> 5,230.00) loan. kay?


nu 3.8 .. yay :)


Önskar att jag också spelade poker ;|
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Feb 12 2011 02:15pm
i beat you all to the punch
Member
Posts: 45,855
Joined: Jan 17 2009
Gold: Locked
Warn: 20%
Feb 12 2011 02:37pm
Quote (Yllegarnet @ Feb 12 2011 08:12pm)
Önskar att jag också spelade poker ;|


bara börja..

Afk köpa chips :D

inb4 10 k
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Feb 12 2011 02:37pm
Quote (Swaan @ 12 Feb 2011 21:37)
bara börja..

Afk köpa chips :D

inb4 10 k


kör du a/i's eller kör du skillbaserat? :3
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Feb 12 2011 02:40pm
Quote (Yllegarnet @ Feb 12 2011 08:37pm)
kör du a/i's eller kör du skillbaserat? :3


skillz
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 12 2011 02:59pm
Quote (R4mses @ 12 Feb 2011 21:40)
skillz


du har inga sills
Go Back To Svenska Topic List
Prev1202122232436Next
Add Reply New Topic New Poll