d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tjena Alla Svennar > Kom å Kolla
Prev1202122232425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 29 2009 09:14pm
Quote (DfL_Eternal @ Sun, Aug 30 2009, 03:00am)
Då har jag klarat mig bra än så länge :wub:


Tror att det var för att du postade en bild på dig själv... Det får man galet mkt e-cred för!

eller blandar jag ihop dig med ngn annan?

This post was edited by Charlieone on Aug 29 2009 09:16pm
Member
Posts: 495
Joined: Aug 17 2009
Gold: 52.55
Aug 29 2009 09:30pm
Quote (Charlieone @ Sun, Aug 30 2009, 03:14am)
Tror att det var för att du postade en bild på dig själv... Det får man galet mkt e-cred för!

eller blandar jag ihop dig med ngn annan?


Nope jag har postat pic på mig själv i post picture tråden ^^

Det är jag med Quote: "Minkar på huvudet" ;)
Member
Posts: 4,108
Joined: Jan 14 2009
Gold: 27.70
Aug 31 2009 11:24am
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Aug 31 2009 11:26am
Quote (DfL_Eternal @ Sun, 30 Aug 2009, 04:30)
Nope jag har postat pic på mig själv i post picture tråden ^^

Det är jag med Quote: "Minkar på huvudet" ;)


:wub:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,043.42
Aug 31 2009 02:46pm
bump for lulz :rofl:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 31 2009 02:50pm
Quote (heartless10 @ Wed, Aug 26 2009, 08:16pm)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC

jävla snobb


idiot de e du som spammar..
Member
Posts: 3,768
Joined: Oct 21 2005
Gold: 19,637.70
Aug 31 2009 02:51pm
Quote (SCXiao @ Mon, Aug 31 2009, 08:46pm)
bump for lulz :rofl:


:)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 31 2009 02:53pm
Quote (heartless10 @ Wed, Aug 26 2009, 08:16pm)
jag är mer svensk en vad du nånsin kmr att bli.
Å jag har inte dyselexi din jävla retard.
SÅ SLUTA SPAMMA MIN TOPIC

jävla snobb

Jag vet inte om ni håller med men att stava fel till dyslexi i en mening där han försöker bevisa att han just inte har dyslexi är bara for teh lulz... Have a seat.
Member
Posts: 3,768
Joined: Oct 21 2005
Gold: 19,637.70
Aug 31 2009 02:55pm
Quote (Charlieone @ Mon, Aug 31 2009, 08:53pm)


Jag vet inte om ni håller med men att stava fel till dyslexi i en mening där han försöker bevisa att han just inte har dyslexi är bara for teh lulz... Have a seat.


tycker mer det är mer lulz att han drar /rage :O
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 1 2009 07:44am
Quote (Speccy @ Mon, Aug 31 2009, 08:55pm)
tycker mer det är mer lulz att han drar /rage :O


Det gör han alltid så det var slutat vara lulz :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1202122232425Next
Closed New Topic New Poll