Quote (1000 @ Mon, 9 Feb 2009, 21:22)
Larsen over europe >
afk dota
^^ ggc ?
ska man få lov å dra in det där slö programmet nån dag, säg till om du e på för lite pubsmisk på bnet nån dag annars :>
Quote (EmiJ @ Mon, 9 Feb 2009, 21:23)
^^^^^^^^^^^
Du måste ha mest post av alla svennar lr ?
Jesper hade ett eget lite holycrusade för att få en gigantiskt jsp penis med sin postcount förr
This post was edited by Brasken on Feb 9 2009 02:24pm