d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1207820792080208120825001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 02:20pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 4 2012 10:19pm)
Nej bror :(

Jobbar alltid när det är GSL :o

kanske ska skaffa premium så jag kan kolla vods som en chef :P


Får jag spoila dom då? :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 02:20pm
Quote (umade @ Jul 4 2012 09:20pm)
Får jag spoila dom då? :D


HMMMMMM

Nee :P

Kanske skaffar VODS!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 02:20pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 4 2012 10:20pm)
HMMMMMM

Nee :P

Kanske skaffar VODS!


OKEJDÅ :mad:

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 02:23pm
Quote (umade @ Jul 4 2012 09:20pm)
OKEJDÅ :mad:


Zebbelito du måste kolla denna streamen:

http://sv.twitch.tv/schniederzsc2

Han lirar typ ett legit game om dagen sen torskar han och börjar gå FET TILT med commentary VARJE GÅNG han stremar

så sjukt rolig =D

Han är #1 arg zerg, t.om argare än IdrA
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 02:24pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 4 2012 10:23pm)
Zebbelito du måste kolla denna streamen:

http://sv.twitch.tv/schniederzsc2

Han lirar typ ett legit game om dagen sen torskar han och börjar gå FET TILT med commentary VARJE GÅNG han stremar

så sjukt rolig =D

Han är #1 arg zerg, t.om argare än IdrA


Är svag för Apollo, han leker nu så kollar hans stream :O

Förut föredrog jag zerg streams, nu tossar jag bara :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 02:25pm
Quote (umade @ Jul 4 2012 09:24pm)
Är svag för Apollo, han leker nu så kollar hans stream :O

Förut föredrog jag zerg streams, nu tossar jag bara :D


Aa ok, gillar han också men zerg rage är #1 :D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 02:25pm
Men nu kollar jag den

:D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 02:32pm
HAHA he mad
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 02:33pm
Quote (umade @ Jul 4 2012 09:32pm)
HAHA he mad


Han är så sjukt arg

Du skulle sett andra gången han mötte den där zergen:

Motståndarzerg: Gl hf
Schneider: DIE IN A FIRE

Han är så sjukt skön
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Jul 4 2012 02:52pm
"The first authentically shocking American film I've seen since Henry: Portrait of a Serial Killer over 20 years ago. If you are easily disturbed, you should not watch this movie. If, on the other hand, you are prepared for a long look into hell, suburban style, The Girl Next Door will not disappoint.
This is the dark-side-of-the-moon version of Stand By Me." - Stephen King


Go Back To Svenska Topic List
Prev1207820792080208120825001Next
Closed New Topic New Poll