d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1207620772078207920805001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 4 2012 11:45am
Quote (SCXiao @ Jul 4 2012 06:36pm)
Fresh Prince of Bel Air
Freaks and Geeks
Glory Daze
Undeclared
The hard times of RJ Berger


Gillar din ava xDDDDD
Ska kolla in dessa!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 4 2012 12:06pm
Quote (fideuu @ Jul 4 2012 07:45pm)
Gillar din ava xDDDDD
Ska kolla in dessa!


xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

naniwa #1
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jul 4 2012 12:07pm
Quote (fideuu @ 4 Jul 2012 19:45)
Gillar din ava xDDDDD
Ska kolla in dessa!


Du får låna om du vill :D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 4 2012 12:10pm
Quote (fideuu @ 4 Jul 2012 17:12)
nämn en bra serie kollat igenom dessa: how i met your mother, scrubs , chuck, the big bang theory, pallade aldrig games of thrones, weeds.

Ge förslag, ska helst ha hållit på i flera säsonger vilken genre som helst


Arkiv X
Married with children/Våra värsta år
Heroes S1. Resten var ok/sög.

Ska klura ut mer!

This post was edited by Makta on Jul 4 2012 12:10pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 4 2012 12:22pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 19:39)
Fan jag ÄLSKAR Resorb

Vätskeåterställare, har man huvudvärk pga hettan hjälper alvedon etc sällan men denna skiten tar bort huvudvärken bokstavligt talat innan du ens hinner sänka glaset du löste upp den i.

Snubben som uppfann denna ska ha nobelpris


Kul att ddt funkar för vissa mot huvudvärk, för mig hjälper knappt nå medicin, däremot är resorb guldvärt mot baksmälla!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 12:35pm
Quote (berhemuli @ Jul 4 2012 07:22pm)
Kul att ddt funkar för vissa mot huvudvärk, för mig hjälper knappt nå medicin, däremot är resorb guldvärt mot baksmälla!


Inte lätt att ha migrän :o

mina sympatier!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 4 2012 12:35pm
Har upptäckt att en tjej jag legat med är en riktig slyna.

Ungdomsmottagningen snarast, för säkerhets skull!

I samband med detta: Jag är buksvåger med en kollega, rätt roligt ändå! ^^

Har inga symptom, och låg med denna tjejen för ett ordentligt tag sedan, gör bara det här för säkerhets skull!

This post was edited by Fil on Jul 4 2012 12:38pm
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jul 4 2012 12:43pm
TV Dags , ha det svenska folket! B)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 4 2012 01:38pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 20:35)
Inte lätt att ha migrän :o

mina sympatier!


Funkar dock inte heller för mig när jag har vanlig huvudvärk.. Var på excellent nackmassage förövrigt idag, lär hjälpa med migränen.. ut med piller in med massage.
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jul 4 2012 01:44pm
Quote (Makta @ 4 Jul 2012 19:10)
Arkiv X
Married with children/Våra värsta år
Heroes S1. Resten var ok/sög.

Ska klura ut mer!


Bästa skiten
Go Back To Svenska Topic List
Prev1207620772078207920805001Next
Closed New Topic New Poll