d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1207520762077207820795001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 4 2012 10:20am
Quote (Marcusd0 @ 4 Jul 2012 16:14)
om jag var en turk



-endast för en dag

skulle jag gå runt och spänna mig fast jag är så jävla svag!
jaaaaag rånar folk meeeed min kniv, jag ger svenska flickor HIV
OM JAAAAAAAAAAAAAAAG VAR EN TUUUUURK!! SKULLE JAG KANSKE HA FÖRSTÅTT ! hur det känns att vara hetsig, hur det känns att vara många och slå


vissa låtar släpper helt enkelt inte fast det var tidigt på gymnasiet man hörde den sist
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 10:21am
Quote (PlaaD @ Jul 4 2012 05:15pm)
Fräsch?


Chansen att min chef browsar JSP är typ 0,000000001 MEN chansen finns endå så jag väljer att inte rejta hans dotter =D

Hon jobbar på cafe dock så hon har svinbra hand om kunderna.

Hon har noll koll på musik / hur butiken funkar men är råtrevlig

Jag har järnkoll på musik / butiken men är grinig som fan

Vi kompletterar varandra bra känner jag =)

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 4 2012 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 18:21)
Chansen att min chef browsar JSP är typ 0,000000001 MEN chansen finns endå så jag väljer att inte rejta hans dotter =D

Hon jobbar på cafe dock så hon har svinbra hand om kunderna.

Hon har noll koll på musik / hur butiken funkar men är råtrevlig

Jag har järnkoll på musik / butiken men är grinig som fan

Vi kompletterar varandra bra känner jag =)


Skicka upp en bild åtminstone, så kan vi döma själva!
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 4 2012 10:26am
Kul att inget funkar
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 4 2012 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 18:21)
Chansen att min chef browsar JSP är typ 0,000000001 MEN chansen finns endå så jag väljer att inte rejta hans dotter =D

Hon jobbar på cafe dock så hon har svinbra hand om kunderna.

Hon har noll koll på musik / hur butiken funkar men är råtrevlig

Jag har järnkoll på musik / butiken men är grinig som fan

Vi kompletterar varandra bra känner jag =)


Men det är ju bättre att anse att hon ser bra ut då istället för att ''ba ne fan bre hon er skabig'' - Martin Metalisk.

E:
Quote (Fil @ 4 Jul 2012 18:26)
Skicka upp en bild åtminstone, så kan vi döma själva!

And this :rolleyes:

This post was edited by PlaaD on Jul 4 2012 10:27am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2012 10:26am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 18:21)
Chansen att min chef browsar JSP är typ 0,000000001 MEN chansen finns endå så jag väljer att inte rejta hans dotter =D

Hon jobbar på cafe dock så hon har svinbra hand om kunderna.

Hon har noll koll på musik / hur butiken funkar men är råtrevlig

Jag har järnkoll på musik / butiken men är grinig som fan

Vi kompletterar varandra bra känner jag =)


1-10?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jul 4 2012 10:36am
Quote (fideuu @ 4 Jul 2012 18:12)
nämn en bra serie kollat igenom dessa: how i met your mother, scrubs , chuck, the big bang theory, pallade aldrig games of thrones, weeds.

Ge förslag, ska helst ha hållit på i flera säsonger vilken genre som helst


Fresh Prince of Bel Air
Freaks and Geeks
Glory Daze
Undeclared
The hard times of RJ Berger
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 11:39am
Fan jag ÄLSKAR Resorb

Vätskeåterställare, har man huvudvärk pga hettan hjälper alvedon etc sällan men denna skiten tar bort huvudvärken bokstavligt talat innan du ens hinner sänka glaset du löste upp den i.

Snubben som uppfann denna ska ha nobelpris
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 4 2012 11:41am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 17:39)
Fan jag ÄLSKAR Resorb

Vätskeåterställare, har man huvudvärk pga hettan hjälper alvedon etc sällan men denna skiten tar bort huvudvärken bokstavligt talat innan du ens hinner sänka glaset du löste upp den i.

Snubben som uppfann denna ska ha nobelpris



ska köpa de i morgon!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 11:44am
Quote (Chefen @ Jul 4 2012 06:41pm)
ska köpa de i morgon!


Gör det, du kommer inte ångra dig !
Go Back To Svenska Topic List
Prev1207520762077207820795001Next
Closed New Topic New Poll