d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1207420752076207720785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2012 09:00am
Quote (SCXiao @ 4 Jul 2012 11:19)
Cencurerar snoppen när de har sex på gameshows osv B)


Cencurerar
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 4 2012 09:06am
sennsurerar
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jul 4 2012 09:42am
Quote (snoramej @ 4 Jul 2012 17:00)
Cencurerar


Snoramig
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 4 2012 10:12am
nämn en bra serie kollat igenom dessa: how i met your mother, scrubs , chuck, the big bang theory, pallade aldrig games of thrones, weeds.

Ge förslag, ska helst ha hållit på i flera säsonger vilken genre som helst
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 4 2012 10:12am
Quote (SCXiao @ 4 Jul 2012 17:42)
Snoramig


damp
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 4 2012 10:13am
Jobbat med chefens dotter idag, ska lära henne hur det funkar för vi har brist på extrapersonal.

Gjort SVINBRA kassa, alltid när det står brudar bakom kassan säljer man som fan xD

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 4 2012 10:14am
Quote (fideuu @ 4 Jul 2012 18:12)
nämn en bra serie kollat igenom dessa: how i met your mother, scrubs , chuck, the big bang theory, pallade aldrig games of thrones, weeds.

Ge förslag, ska helst ha hållit på i flera säsonger vilken genre som helst


Rescue Me. END OF DISCUSSION.

Fyfan va gött det va att skita förut, tror jag åt mer än jag någonsin gjort under dag igår.
Member
Posts: 205,372
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 4 2012 10:14am
om jag var en turk
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 4 2012 10:15am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Jul 2012 18:13)
Jobbat med chefens dotter idag, ska lära henne hur det funkar för vi har brist på extrapersonal.

Gjort SVINBRA kassa, alltid när det står brudar bakom kassan säljer man som fan xD


Fräsch?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 4 2012 10:20am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 4 2012 06:13pm)
Jobbat med chefens dotter idag, ska lära henne hur det funkar för vi har brist på extrapersonal.

Gjort SVINBRA kassa, alltid när det står brudar bakom kassan säljer man som fan xD


boobs?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1207420752076207720785001Next
Closed New Topic New Poll