d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206920702071207220735001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 3 2012 11:32am
Quote (Litttle_Brother @ Jul 3 2012 06:20pm)
okej ^^

Det är 18 i kassan egentligen va?


Jag har också jobbat i butik, sommarjobb då också. Men de roliga var då att under mina 3 veckor praktik så plockade jag mest upp varor och hjälpte kunder sen så när jag skulle börja jobba skulle jag tydligen nästan bara sitta i kassan xD Så fick typ inte träna nåt på det.


Är 18 yea

Hah, typ samma för mig, fick fronta m.m
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 11:51am
För hungrig för att orka laga mat

FML
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 3 2012 11:56am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 19:51)
För hungrig för att orka laga mat

FML


I know the feeling.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 3 2012 11:56am
makin' tacosssssss
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 3 2012 12:26pm



TINY PIC KNOWS WHAT IM TALKIN' 'BOUT

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 3 2012 12:54pm
haha missa mina väckningar, vaknade 20.00 skulle dra 20.20 så blev snabbdusch o iväg mot jobbet ^^ kom alltså hem på morgonen vid tio tiden.. Kul när man vägrar vakna. :p
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 3 2012 01:06pm
Denna saab såg rätt så schysst ut, dock bara en prototyp. Men ändå :P










This post was edited by ChingeR on Jul 3 2012 01:07pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 02:00pm
Nu är frågan om jag ska se Timmarna eller Nobels Testamenete ikväll...

Jag är 99 % säker på att timmarna kommer vara bättre, vet dock inte om jag är sugen på bra film atm =D
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 3 2012 02:12pm
Quote (umade @ 3 Jul 2012 15:26)
Beror helt på vad du ska jobba som broder


Äldrevård, när jag lägger en utav damerna för att vila efter middagen brukar hon fråga om inte jag också ska vila så jag tror jag behåller byxorna på för att hon inte ska få hjärtattack B)


Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 16:24)
Oli din slampa :(


Äh den är stor nog så den räcker till alla :angel:


Quote (Yla123 @ 3 Jul 2012 16:46)
På Island (även i växjö) är han en riktigt känd hora. så fort han är ute på stan blir han gripen, polisen håller ständig koll efter "det isländska ludret", som han kallas inofficiellt.
Om ni har läst det här om hans kompis som blev dumpad så var det inte bro'ande som oli gav honom. Det var anal.


Everyone likes big butts and they cannot lie B)


Quote (Orvar @ 3 Jul 2012 19:05)
Imorrn börjar jag jobba :)

Schemat för den här veckan ser ut såhär:

Onsdag 16.00-20.00
Torsdag 16.00-20.00
Fredag 16.00-20.00
Lördag 8.00-15.00
Söndag 8.00-16.00

Var ledig idag och igår :)

Riktigt nice att det är så slappt på vardagarna, och mycket på helgerna :D


Tycker du att det där är mycket? :P iofs nu i helgen jobbar jag bara fredag 7-16 och söndag 13-21, ledig på lördag B)


Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 19:51)
För hungrig för att orka laga mat

FML


Jag åt korv med mos och tomater med någon "dressing" gjord på vinäger, gräslök och någon krydda. Var gott ^_^




Fyfan vad jobbigt det här var, litttle_sister hur orkar du? :rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 02:34pm
Quote (SCXiao @ Jul 3 2012 09:12pm)
dagens längsta post


Go Back To Svenska Topic List
Prev1206920702071207220735001Next
Closed New Topic New Poll