d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev12062072082092101131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 16 2011 09:17am
Quote (swewik @ Mar 16 2011 03:04pm)
verkar op som alla andra nya typ...


nja, lite kanske
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2011 09:32am
gahh är det nere för er med?

jag updatera men står unavalible gah hatar detta

This post was edited by Ez4Real on Mar 16 2011 09:45am
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Mar 16 2011 09:44am
ASSERT: Pointer is NULL... (file.c/712)


SIEG HEIL!!!!
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 16 2011 09:45am
Quote (iMaz @ 16 Mar 2011 16:44)
ASSERT: Pointer is NULL... (file.c/712)


SIEG HEIL!!!!


Installera om, funkade för mig.
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Mar 16 2011 09:51am
Quote (Marcusd0 @ 16 Mar 2011 10:45)
Installera om, funkade för mig.


hahah har du fixat scammertag jävla sopa ^^
Member
Posts: 205,385
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 16 2011 09:53am
Quote (iMaz @ 16 Mar 2011 16:51)
hahah har du fixat scammertag jävla sopa ^^


Var ett bra tag sen, long story short - Poker lån jag inte betalade i tid, dom låste mig. Betalt tbx, väntar på svar :)



Btw, Tryndamere har ni classic skin också.

B)
Member
Posts: 13,950
Joined: Nov 27 2006
Gold: 0.00
Mar 16 2011 10:17am
Quote (Marcusd0 @ 16 Mar 2011 10:53)
Var ett bra tag sen, long story short - Poker lån jag inte betalade i tid, dom låste mig. Betalt tbx, väntar på svar :)



Btw, Tryndamere har ni classic skin också.

B)


aja whatever

verkar som det funkar för vissa nu?! har avinstallerat så kan inte kolla själv
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 16 2011 10:41am
Quote (Marcusd0 @ 16 Mar 2011 15:45)
Installera om, funkade för mig.


måste man göra det eller whaaaaaaaaaaaaaaat?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 16 2011 10:52am
Lole, är lite efter nu märker jag men lol



Log in queue for the failure


EDIT: @ TIDIGARE POSTS, US > EU SERVERN, EU SERVERN TJORVAR HELA TIDEN +´FAILAD LOG IN QUEUE..

HAR REDAN KÖPT NYA HJÄLTEN PÅ US IGÅR KVÄLL


This post was edited by Litttle_Brother on Mar 16 2011 10:54am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Mar 16 2011 10:55am
Spelade ett game där noc var riktigt nice.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12062072082092101131Next
Add Reply New Topic New Poll