Quote (Kazique @ 29 May 2011 07:51)
kul att du tycker det också :). försök att tvinga mig? =). wheres the luv ?
varför skriver du i en tråd som överhuvudtaget inte berör dina intressen? har du inget vettigt att komma med så tycker jag att du kan dra åt helvete ist för att spmma