Quote (Orvar @ 3 Jul 2012 19:15)
Sommarjobbar på ICA, får se vad jag ska göra när jag kmr dit, men verkar som att jag ska sitta i kassan en hel del, även fast jag inte är 18

okej ^^
Det är 18 i kassan egentligen va?
Jag har också jobbat i butik, sommarjobb då också. Men de roliga var då att under mina 3 veckor praktik så plockade jag mest upp varor och hjälpte kunder sen så när jag skulle börja jobba skulle jag tydligen nästan bara sitta i kassan xD Så fick typ inte träna nåt på det.