d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206820692070207120725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 3 2012 10:42am
En polare la just upp en bild från EM när han står med ingen mindre än Mr. Cykel på köpet
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 10:56am
Quote (PlaaD @ Jul 3 2012 05:42pm)
En polare la just upp en bild från EM när han står med ingen mindre än Mr. Cykel på köpet


Mr. Cykel på köpet är stammis i vår butik =)

Han handlar iofs enbart latin kings plattor men han köper tillräckligt stora kvantiteter för att klassificeras som stammis!

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 3 2012 10:58am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 18:56)
Mr. Cykel på köpet är stammis i vår butik =)

Han handlar iofs enbart latin kings plattor men han köper tillräckligt stora kvantiteter för att klassificeras som stammis!


Wtf köper han sina egna skivor?
De e knas



















































:lol:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 3 2012 11:05am
Imorrn börjar jag jobba :)

Schemat för den här veckan ser ut såhär:

Onsdag 16.00-20.00
Torsdag 16.00-20.00
Fredag 16.00-20.00
Lördag 8.00-15.00
Söndag 8.00-16.00

Var ledig idag och igår :)

Riktigt nice att det är så slappt på vardagarna, och mycket på helgerna :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 11:11am
Quote (PlaaD @ Jul 3 2012 05:58pm)
Wtf köper han sina egna skivor?
De e knas



















































:lol:


Jepp han köper dom och sen ger han bort dom till kids i förorten D=

Dom är out of print så han kan inte få tag i några från skivbolaget :P

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 3 2012 11:11am
Quote (Orvar @ 3 Jul 2012 19:05)
Imorrn börjar jag jobba :)

Schemat för den här veckan ser ut såhär:

Onsdag 16.00-20.00
Torsdag 16.00-20.00
Fredag 16.00-20.00
Lördag 8.00-15.00
Söndag 8.00-16.00

Var ledig idag och igår :)

Riktigt nice att det är så slappt på vardagarna, och mycket på helgerna :D


Ser nice ut, vad jobbar du med då?!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 3 2012 11:15am
Quote (Litttle_Brother @ Jul 3 2012 06:11pm)
Ser nice ut, vad jobbar du med då?!


Sommarjobbar på ICA, får se vad jag ska göra när jag kmr dit, men verkar som att jag ska sitta i kassan en hel del, även fast jag inte är 18 :p
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 3 2012 11:20am
Quote (Orvar @ 3 Jul 2012 19:15)
Sommarjobbar på ICA, får se vad jag ska göra när jag kmr dit, men verkar som att jag ska sitta i kassan en hel del, även fast jag inte är 18 :p


okej ^^

Det är 18 i kassan egentligen va?


Jag har också jobbat i butik, sommarjobb då också. Men de roliga var då att under mina 3 veckor praktik så plockade jag mest upp varor och hjälpte kunder sen så när jag skulle börja jobba skulle jag tydligen nästan bara sitta i kassan xD Så fick typ inte träna nåt på det.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 3 2012 11:23am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 19:11)
Jepp han köper dom och sen ger han bort dom till kids i förorten D=

Dom är out of print så han kan inte få tag i några från skivbolaget :P


Ah Good Guy Dogge då.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 3 2012 11:27am
Quote (Orvar @ 3 Jul 2012 17:05)
Imorrn börjar jag jobba :)

Schemat för den här veckan ser ut såhär:

Onsdag 16.00-20.00
Torsdag 16.00-20.00
Fredag 16.00-20.00
Lördag 8.00-15.00
Söndag 8.00-16.00

Var ledig idag och igår :)

Riktigt nice att det är så slappt på vardagarna, och mycket på helgerna :D




haha jobbar 28 timmar mer än dig på samma dagar ^^ alltså 5 dagar
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206820692070207120725001Next
Closed New Topic New Poll