d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206520662067206820695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 3 2012 06:17am
Jobbar ett kort men väldigt tidigt pass imorgon.
Är väldigt sugen på Monster energi drickan just nu, funderar på om man ska ha lite chips eller annat till också. (ska vara vaken hela natten)

Ska kolla på lockdown och lite serier ikväll så behöver lite och tugga på.

Funderar på om man ska köpa 2-4 Monster samt 2-4 påsar med gifflar (kanel+vanilj)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 3 2012 06:20am
Kaffe, mhhmmhm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 3 2012 06:21am
Quote (Kerzhakov @ Jul 3 2012 02:17pm)
Jobbar ett kort men väldigt tidigt pass imorgon.
Är väldigt sugen på Monster energi drickan just nu, funderar på om man ska ha lite chips eller annat till också. (ska vara vaken hela natten)

Ska kolla på lockdown och lite serier ikväll så behöver lite och tugga på.

Funderar på om man ska köpa 2-4 Monster samt 2-4 påsar med gifflar (kanel+vanilj)


Lockout var helt okej
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 3 2012 06:23am
Quote (Kerzhakov @ Jul 3 2012 01:17pm)
Jobbar ett kort men väldigt tidigt pass imorgon.
Är väldigt sugen på Monster energi drickan just nu, funderar på om man ska ha lite chips eller annat till också. (ska vara vaken hela natten)

Ska kolla på lockdown och lite serier ikväll så behöver lite och tugga på.

Funderar på om man ska köpa 2-4 Monster samt 2-4 påsar med gifflar (kanel+vanilj)


Go for it! Monster e ju sjukt nice
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 3 2012 06:25am
Quote (Kerzhakov @ 3 Jul 2012 14:17)
Jobbar ett kort men väldigt tidigt pass imorgon.
Är väldigt sugen på Monster energi drickan just nu, funderar på om man ska ha lite chips eller annat till också. (ska vara vaken hela natten)

Ska kolla på lockdown och lite serier ikväll så behöver lite och tugga på.

Funderar på om man ska köpa 2-4 Monster samt 2-4 påsar med gifflar (kanel+vanilj)


Jag har varit trött hela dagen, nästan så att det kanske blir jobbigt att jobba ikväll -_- Äta socker kan jag ju inte heller göra >_<
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 06:51am
Man går på lunch, när man kommer tillbaka har chefen grävt fram Kyussrelaterade Stonerrock skvior som vi aldrig haft och börjat rea bort dom.

Jag lyckades rädda en del men jag blir fan galen på att känna att varje gång jag vänder ryggen till så går allt åt helvete för alla som jobbar på detta stället kan absolut ingenting om musik.

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 3 2012 06:51am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 3 2012 02:51pm)
Man går på lunch, när man kommer tillbaka har chefen grävt fram Kyussrelaterade Stonerrock skvior som vi aldrig haft och börjat rea bort dom.

Jag lyckades rädda en del men jag blir fan galen på att känna att varje gång jag vänder ryggen till så går allt åt helvete för alla som jobbar på detta stället kan absolut ingenting om musik.


Du borde bli manager Martin B)
Så åker jag till Stockholm och jobbar i din butik #1
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 3 2012 06:59am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 14:51)
Man går på lunch, när man kommer tillbaka har chefen grävt fram Kyussrelaterade Stonerrock skvior som vi aldrig haft och börjat rea bort dom.

Jag lyckades rädda en del men jag blir fan galen på att känna att varje gång jag vänder ryggen till så går allt åt helvete för alla som jobbar på detta stället kan absolut ingenting om musik.


Övertyga honom att rea bort skiten ännu billigare

Jag kommer och köper rubbet

Säljer för ett bättre pris

Split profit B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 07:01am
Quote (umade @ Jul 3 2012 01:51pm)
Du borde bli manager Martin B)
Så åker jag till Stockholm och jobbar i din butik #1


Starkt!

Så gör vi B)

Quote (SCXiao @ Jul 3 2012 01:59pm)
Övertyga honom att rea bort skiten ännu billigare

Jag kommer och köper rubbet

Säljer för ett bättre pris

Split profit B)


Fuck it det blir typ att jag sitter och köper alla skivor och börjar sälja dom på mässor.

Typ på den nivån är det.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jul 3 2012 07:17am
Ska jobba om trekvart så kanske dags att ta på sig byxor? :unsure:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206520662067206820695001Next
Closed New Topic New Poll