d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206420652066206720685001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 3 2012 12:33am
Quote (Giraff @ 3 Jul 2012 08:31)
Känslan då man kliver upp 06.30 när man egentligen hade kunnat sova hela dagen.


Känslan av att vakna strax efter midnatt, hur pigg som helst och tro att klockan är förmiddag
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 3 2012 02:03am
Morr... Väntar på ett viktigt samtal och en viss person ringer mig om just detta. Säger att jag hör av mig så fort jag har fått samtalet! Simpelt va? Nej fan! Idioten ringer var 5e minut och frågar så nu har jag på känn att missade samtalet tack vare idioten.

Makta för arbetsläger 2014!

Återigen ringde denna trevliga person!. Om jag inte loggar in på ett tag så sitter jag inne för dråp.

This post was edited by Makta on Jul 3 2012 02:07am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 3 2012 02:05am
Quote (Makta @ 3 Jul 2012 10:03)
Morr... Väntar på ett viktigt samtal och en viss person ringer mig om just detta. Säger att jag hör av mig så fort jag har fått samtalet! Simpelt va? Nej fan! Idioten ringer var 5e minut och frågar så nu har jag på känn att missade samtalet tack vare idioten.

Makta för arbetsläger 2014!


Då låter man bli att svara
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 3 2012 02:07am
Quote (SCXiao @ 3 Jul 2012 09:05)
Då låter man bli att svara


Stör ändå linjen om fånet ringer 24/7.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 02:24am
LOL kommer till butiken på morgonen, min chef sitter i telefon med en snubbe på någon support för att tangentbordet strular, snubben på supporten har acessat våran dator med hjälp av sin dator och håller på att klicka runt överallt för att se vad felet är.

Jag glider in, trycker till tangenbordsladden och sen funkar det.

Att min chef har noll koll på teknik visste jag redan, det är chill han är endå runt 50 men hur i helvete får man jobb på en datorsupport om man inte vet att 9 gånger av 10 när musen, datorn, högtalarna etc inte funkar är det för att sladden är glapp, sitter löst eller råkat hoppa ur eller liknande.

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 3 2012 02:27am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 10:24)
LOL kommer till butiken på morgonen, min chef sitter i telefon med en snubbe på någon support för att tangentbordet strular, snubben på supporten har acessat våran dator med hjälp av sin dator och håller på att klicka runt överallt för att se vad felet är.

Jag glider in, trycker till tangenbordsladden och sen funkar det.

Att min chef har noll koll på teknik visste jag redan, det är chill han är endå runt 50 men hur i helvete får man jobb på en datorsupport om man inte vet att 9 gånger av 10 när musen, datorn, högtalarna etc inte funkar är det för att sladden är glapp, sitter löst eller råkat hoppa ur eller liknande.


Visste väl att det inte skulle dröja länge tills du kom online efter att jag postade I Lurarna just nu :ph34r:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 02:33am
Quote (SCXiao @ Jul 3 2012 09:27am)
Visste väl att det inte skulle dröja länge tills du kom online efter att jag postade I Lurarna just nu :ph34r:


:D

Jag har ett spindelsinne som ringer varje gång någon bumpar den tråden B)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 3 2012 02:38am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 10:33)
:D

Jag har ett spindelsinne som ringer varje gång någon bumpar den tråden B)


:thumbsup:

Jag jobbar 16:00 - 21:30 idag, skönaste passet ever B) alltid så lugnt och skönt på kvällarna :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 3 2012 03:07am
Quote (SCXiao @ Jul 3 2012 09:38am)
:thumbsup:

Jag jobbar 16:00 - 21:30 idag, skönaste passet ever B) alltid så lugnt och skönt på kvällarna :D


Pensionärerna är trötta på kvällarna? =D

Najs då
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 3 2012 03:09am
Quote (Svartermetalisk @ 3 Jul 2012 11:07)
Pensionärerna är trötta på kvällarna? =D

Najs då


Yes och runt åtta brukar de flesta vara i säng och sova, då kan man sitta och klia sig på pungen resten av kvällen och få betalt för det B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206420652066206720685001Next
Closed New Topic New Poll