d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206320642065206620675001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 2 2012 01:37pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 21:23)
Logitech Speaker System Z906

http://www.logitech.com/assets/35576/surround-sound-speakers-z906-glamour-images.png


Vet att det är datorhögtalare men när man kan använda det och koppla in mycket lättare än vanligt surround som är sämre för samma slant
varför inte?


det är ett rum på 6x6.5 behöver bättre högtalare / inget slutsteg
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 01:45pm
Quote (Intenso8 @ Jul 2 2012 08:37pm)
det är ett rum på 6x6.5 behöver bättre högtalare / inget slutsteg


Skakar dessa högtalare hela min lägenhet + grannens kök så räcker det nog till ^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 2 2012 01:46pm
afkgn8
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 2 2012 02:26pm
afkgn9
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 2 2012 02:43pm
afkgn10
Member
Posts: 205,351
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 2 2012 02:43pm
afkgn11
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 2 2012 02:43pm
:unsure:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 2 2012 03:27pm
Nu ska jag se Prime Time

kommer garanterat suga bögröv

På tal om Svensk film tycker jag det är sjukt kul att Colin Nutley lyfter massa miljoner i stöd för att producera en massa jävla filmer där hans fru ALLTID har huvudrollen.

Det borde fan inte vara tillåtet

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 2 2012 03:29pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 2 2012 03:38pm
helt sjukt jävla trött, jobbade natt, kom hem, kunde inte somna för dom höll på o bygga utanför, kunde somna vid 14.00, sov till typ 19.00 (för att se AIK match där vi torskar grovt) och nu sitter jag på jobbet igen.. har laddat upp med redbull, ifall hjärtat lägger av får jag iaf sova..
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 3 2012 12:31am
Känslan då man kliver upp 06.30 när man egentligen hade kunnat sova hela dagen.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206320642065206620675001Next
Closed New Topic New Poll