helt sjukt jävla trött, jobbade natt, kom hem, kunde inte somna för dom höll på o bygga utanför, kunde somna vid 14.00, sov till typ 19.00 (för att se AIK match där vi torskar grovt) och nu sitter jag på jobbet igen.. har laddat upp med redbull, ifall hjärtat lägger av får jag iaf sova..