d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206220632064206520665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 2 2012 12:48pm
Quote (c00kie_m0nster @ 2 Jul 2012 19:44)
http://www.youtube.com/watch?v=9rcLPsuxvQI


http://www.youtube.com/watch?v=SBLX_lP_iXw

> embed pls




xd
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 2 2012 12:54pm
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 2 2012 12:58pm
Fin rap battle :rolleyes:

This post was edited by K1NGEN on Jul 2 2012 12:59pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 01:04pm
Quote (K1NGEN @ Jul 2 2012 07:58pm)
Fin rap battle  :rolleyes:


EEEEHHHHH WOOOOOHHH ABOOOOO
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 2 2012 01:06pm
Har fått hem en 4cl prov på highland park 25years old från 1975.
Jag och pappa provar den nästa veckas, ser fram emot :-)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 01:12pm
Quote (Fil @ Jul 2 2012 08:06pm)
Har fått hem en 4cl prov på highland park 25years old från 1975.
Jag och pappa provar den nästa veckas, ser fram emot :-)


Vad koster en sådan flaska då? :)

Testade faktist konjak för första gången (vad jag vet) förra veckan.
Jag är såld...päron konjak gaahhh mmmmm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 2 2012 01:17pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 21:12)
Vad koster en sådan flaska då? :)

Testade faktist konjak för första gången (vad jag vet) förra veckan.
Jag är såld...päron konjak gaahhh mmmmm


Päronkonjak är fint :-)
En sådan flaska går för många tusingar på aktion.. Annat sätt hittar du den inte på :-P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 2 2012 01:19pm
Tänkte investera i ett ljudsystem till tvn/datorn

nån som har någon koll? behöver inte vara något slutsteg endast bas/basar + högtalare. budget runt 4000
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 01:23pm
Quote (Intenso8 @ Jul 2 2012 08:19pm)
Tänkte investera i ett ljudsystem till tvn/datorn

nån som har någon koll? behöver inte vara något slutsteg endast bas/basar + högtalare. budget runt 4000


Logitech Speaker System Z906




Vet att det är datorhögtalare men när man kan använda det och koppla in mycket lättare än vanligt surround som är sämre för samma slant
varför inte?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 2 2012 01:28pm
Quote (c00kie_m0nster @ Jul 2 2012 08:44pm)
http://www.youtube.com/watch?v=9rcLPsuxvQI


Riktigt fet. Nice att kändisar letar sig dit också
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206220632064206520665001Next
Closed New Topic New Poll