Quote (Fil @ Jul 2 2012 08:06pm)
Har fått hem en 4cl prov på highland park 25years old från 1975.
Jag och pappa provar den nästa veckas, ser fram emot :-)
Vad koster en sådan flaska då?

Testade faktist konjak för första gången (vad jag vet) förra veckan.
Jag är såld...päron konjak gaahhh mmmmm