d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206120622063206420655001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 2 2012 06:57am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 2 2012 07:11am
Häj
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 2 2012 07:38am
Första dagen på min kollegas semester, jag står mer eller mindre själv och jobbar.

Det är så jävla överlastat att jag har inte haft tid att luncha förräns nu.

Fruksot 8 lunch 20 i fyra.

gg

det värsta är att jag är så jävla stressad att jag knappt är hungrig, trots att jag borde käkat för 3 timmar sen,

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 2 2012 07:39am
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 2 2012 08:30am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Jul 2012 15:38)
Första dagen på min kollegas semester, jag står mer eller mindre själv och jobbar.

Det är så jävla överlastat att jag har inte haft tid att luncha förräns nu.

Fruksot 8 lunch 20 i fyra.

gg

det värsta är att jag är så jävla stressad att jag knappt är hungrig, trots att jag borde käkat för 3 timmar sen,


precis detta har hänt mig ibland också på jobbet.

Dock hatar jag att stressa så försöker undgå det men det går inte alltid. :(
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 2 2012 08:35am
Quote (Giraff @ 2 Jul 2012 15:11)
Häj


Hej


Quote (Svartermetalisk @ 2 Jul 2012 15:38)
Första dagen på min kollegas semester, jag står mer eller mindre själv och jobbar.

Det är så jävla överlastat att jag har inte haft tid att luncha förräns nu.

Fruksot 8 lunch 20 i fyra.

gg

det värsta är att jag är så jävla stressad att jag knappt är hungrig, trots att jag borde käkat för 3 timmar sen,


Jag satt och drack kaffe och läste tidningen i drygt 45 minuter innan jag gick på min lunchrast

Sen serverade jag mat och matade en man, hjälpte några som ville vila till säng, städade lite, sen spelade vi spel och drack kaffe i ytterligare ~1,5h

älskar mitt jobb
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 2 2012 08:42am
Quote (SCXiao @ 2 Jul 2012 16:35)
Hej


Är du lika naken som jag?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jul 2 2012 08:44am
Quote (Giraff @ 2 Jul 2012 16:42)
Är du lika naken som jag?


Naknare. Tänkte duscha men har inte kommit så långt än
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 2 2012 08:46am
Quote (SCXiao @ 2 Jul 2012 16:44)
Naknare. Tänkte duscha men har inte kommit så långt än


Jag vinner, för jag ska just lägga mig i badet
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jul 2 2012 12:44pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 2 2012 12:44pm
yyo
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206120622063206420655001Next
Closed New Topic New Poll