Quote (Giraff @ 2 Jul 2012 15:11)
Häj
Hej
Quote (Svartermetalisk @ 2 Jul 2012 15:38)
Första dagen på min kollegas semester, jag står mer eller mindre själv och jobbar.
Det är så jävla överlastat att jag har inte haft tid att luncha förräns nu.
Fruksot 8 lunch 20 i fyra.
gg
det värsta är att jag är så jävla stressad att jag knappt är hungrig, trots att jag borde käkat för 3 timmar sen,
Jag satt och drack kaffe och läste tidningen i drygt 45 minuter
innan jag gick på min lunchrast
Sen serverade jag mat och matade en man, hjälpte några som ville vila till säng, städade lite, sen spelade vi spel och drack kaffe i ytterligare ~1,5h
älskar mitt jobb