d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1206020612062206320645001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 1 2012 03:17pm
Quote (Yla123 @ 1 Jul 2012 20:56)
försäljare most likely!

Han jag känner är det, även hans tjej.

Quote (snoramej @ 1 Jul 2012 21:14)
Domkyrkan? Wtf?


Vet inte riktigt vad det är... Men skulle tippa på att det har med olika områden i västerås.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 1 2012 03:33pm
Quote (snoramej @ 1 Jul 2012 23:14)
Domkyrkan? Wtf?


Står klart och tydligt ...Församling: domkyrkan

This post was edited by K1NGEN on Jul 1 2012 03:35pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 1 2012 03:46pm
Quote (eviilution @ 1 Jul 2012 23:17)
Vet inte riktigt vad det är... Men skulle tippa på att det har med olika områden i västerås.


Aight, tyckte det var lite underligt..

Quote (K1NGEN @ 1 Jul 2012 23:33)
Står klart och tydligt ...Församling: domkyrkan


Nu försökte du allt vara klyftig va? Och ändå bet det dig i arslet..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 1 2012 05:06pm
Sjukt bra kväll

Mitt liv är så jävla starkt.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 1 2012 05:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 Jul 2012 01:06)
Sjukt bra kväll

Mitt liv är så jävla starkt.


Jag med.

Det mesta av min tid spenderas på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=3SRlBljutds

This post was edited by snoramej on Jul 1 2012 05:25pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 1 2012 05:45pm
Det är omkring 24papperskorgar sammanlagt på stationen.. ändå finns det mer skräp på golvet/plattformen än i själva papperskorgarna som ekar tomma.. Hur fan lyckas folk? Borde inte vara så svårt. ^^
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 1 2012 06:29pm
Fan va digimon är b, dock nostalgisk
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 1 2012 08:41pm
HALLEFUCKINGLUJA! inga metros på en månad.. slipper drömma mardrömmar om dessa metro-berg på jobbet..
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 1 2012 09:14pm
Hmm lägger mig runt midnatt vaknar 5-7 :-o

Blivit så några dagar.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 2 2012 01:55am
Quote (snoramej @ 1 Jul 2012 23:46)
Aight, tyckte det var lite underligt..



Nu försökte du allt vara klyftig va? Och ändå bet det dig i arslet..


xD?

en stad kan ha flera församlingar och är uppdelad..är du skriven på en specifik adress tillhör du församlingen som har det området.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1206020612062206320645001Next
Closed New Topic New Poll