Quote (EkstranD @ 16 Mar 2011 13:37)
servern nere ?
Laddade ner patchen vid lunch, sen kollade jag runt.
Vad jag såg -
Ny champ (skin och allt såg inte 100% korrekt ut, var lite problem)
Någon lättare ändring @ shoppen.
Troligen något litet problem dom har, lär vara uppe om någon timme igen.