d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1205206207208209329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 28 2011 05:44am
Verkar fungera nu, tog jävligt länge
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 28 2011 11:47am
gåre igen?
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 28 2011 12:37pm
Quote (pawa @ 28 May 2011 19:47)
gåre igen?


JAO
Member
Posts: 3,612
Joined: May 30 2008
Gold: 0.60
May 28 2011 03:30pm
Kul att s2games är sämst osv..
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 28 2011 03:31pm
Fan äre här för nigger spel? Verkar bajs dåligt fifan.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 28 2011 03:32pm
Läste något att det var indiernas fel att det låg nere?
Några hade hackat i protest mot att deras flagga inte fanns att köpa..

Har ja rätt eller fel? (Har inte läst 2-3 sidor bak, om nu detta redan varit i diskussion)
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
May 28 2011 03:57pm
Quote (Spetch @ May 28 2011 10:32pm)
Läste något att det var indiernas fel att det låg nere?
Några hade hackat i protest mot att deras flagga inte fanns att köpa..

Har ja rätt eller fel? (Har inte läst 2-3 sidor bak, om nu detta redan varit i diskussion)


Det var snack om att det var dem men visade sig att det var några engelsmän som hade lackat för att de blivit bannade.
S2 snackade tydligen med storbrittaniens myndigheter etc

http://rakaka.se/?newsID=16880

This post was edited by d0oh on May 28 2011 03:57pm
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
May 29 2011 12:48am
hon är skit. precis som lol och dota :)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 29 2011 12:50am
Quote (Kazique @ 29 May 2011 07:48)
hon är skit. precis som lol och dota :)


kul du tycker det, men gtfo
Member
Posts: 5,810
Joined: Aug 30 2008
Gold: Locked
May 29 2011 12:51am
Quote (pawa @ 29 May 2011 07:50)
kul du tycker det, men gtfo


kul att du tycker det också :). försök att tvinga mig? =). wheres the luv ?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205206207208209329Next
Add Reply New Topic New Poll