Quote (Spetch @ May 28 2011 10:32pm)
Läste något att det var indiernas fel att det låg nere?
Några hade hackat i protest mot att deras flagga inte fanns att köpa..
Har ja rätt eller fel? (Har inte läst 2-3 sidor bak, om nu detta redan varit i diskussion)
Det var snack om att det var dem men visade sig att det var några engelsmän som hade lackat för att de blivit bannade.
S2 snackade tydligen med storbrittaniens myndigheter etc
http://rakaka.se/?newsID=16880This post was edited by d0oh on May 28 2011 03:57pm