Quote (umade @ 1 Jul 2012 12:21)
What's up guise
vakna nyss, igår var en rätt så sysselsatt dag assooooo!
vakna 6, gå till jobbet och vara där sju, sen hem klockan tre.
Polarn ringer och vill stå på golf ranchen lite, sure np första gången ever!
sen hem te honom, käka grillad oxfilé :drools: +1 for danderyd
Sen vid niotiden spela fotboll och så börjar det spöregna. fts, vi tar av oss alla kläder förutom shorts och fortsätter till 12