d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205720582059206020615001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 08:13pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Jul 2012 04:07)
Endå kul, ni kommer garanterat garva åt det där om några månader:D


Läser i Smålandsposten om ett tag:
''Åt upp honom efter kärleksakten''
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,141.92
Jun 30 2012 08:15pm
Quote (PlaaD @ 1 Jul 2012 04:04)
fix'd


Jag var ju beredd att ta med sälen och klubba hela natten if you know what I mean, men hon drog med sin snygga kompis eftersom min polare ju inte vågade ta initiativ och dansa med henne



Quote (Svartermetalisk @ 1 Jul 2012 04:07)
Endå kul, ni kommer garanterat garva åt det där om några månader:D


Vi skrattade åt det redan ikväll, känns ändå surt att han dodgear på öppet mål :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 30 2012 11:12pm
God natt.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 30 2012 11:19pm
Quote (Litttle_Brother @ 1 Jul 2012 07:12)
God natt.


Morn
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 1 2012 02:39am
Har en smite beta kod at ge ut!
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 1 2012 02:41am
Quote (fideuu @ 1 Jul 2012 10:39)
Har en smite beta kod at ge ut!


hur många games har du kört?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 1 2012 02:42am
Quote (Marcusd0 @ Jul 1 2012 10:41am)
hur många games har du kört?


0 laddar ner det nu :p
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 1 2012 03:11am
Under mitt första game jag drar 3 kills asap bara för att man möter scrubs, jag ba yes! sedan så lägger servern ner.
Member
Posts: 205,348
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 1 2012 03:39am
Quote (fideuu @ 1 Jul 2012 11:11)
Under mitt första game jag drar 3 kills asap bara för att man möter scrubs, jag ba yes! sedan så lägger servern ner.


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63464751&f=79
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 1 2012 04:06am
Quote (SCXiao @ Jul 1 2012 04:15am)
Jag var ju beredd att ta med sälen och klubba hela natten if you know what I mean, men hon drog med sin snygga kompis eftersom min polare ju inte vågade ta initiativ och dansa med henne





Vi skrattade åt det redan ikväll, känns ändå surt att han dodgear på öppet mål :D


han kanske e bög, hehe. Förlåt..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205720582059206020615001Next
Closed New Topic New Poll