Quote (Svartermetalisk @ 1 Jul 2012 00:59)
Spelat biljard.
Jag lirar jättemkt med en tjej som heter Anna, och jag vinner ALLTID
ibland är det jämnt och ibland är det mindre jämnt men jag brukar alltid komma ur som segrare när man räknar alla rundor vi spelat under kvällen.
Förra gången dödade jag henne fullständigt så idag var hon revanschsugen som fan, hon tog snabb ledning med 2-0, jag hämtade upp och till slut står det 3-3 inför sista rundan som blev sjukt jämn men jag lyckades och hon blev SÅ JÄVLA ARG
Härligt att se, ingen glädje som skadeglädje :DDD
(jävligt lång och ointressant historia jag vet, Deal with it)
hade du inte nån cp-arm så du inte kunde lira på 3månader eller något.. (har 3månader gått?) eller minns jag fel
