d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205620572058205920605001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 30 2012 05:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Jul 2012 00:59)
Spelat biljard.

Jag lirar jättemkt med en tjej som heter Anna, och jag vinner ALLTID

ibland är det jämnt och ibland är det mindre jämnt men jag brukar alltid komma ur som segrare när man räknar alla rundor vi spelat under kvällen.

Förra gången dödade jag henne fullständigt så idag var hon revanschsugen som fan, hon tog snabb ledning med 2-0, jag hämtade upp och till slut står det 3-3 inför sista rundan som blev sjukt jämn men jag lyckades och hon blev SÅ JÄVLA ARG

Härligt att se, ingen glädje som skadeglädje :DDD

(jävligt lång och ointressant historia jag vet, Deal with it)


hade du inte nån cp-arm så du inte kunde lira på 3månader eller något.. (har 3månader gått?) eller minns jag fel :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 05:21pm
Quote (berhemuli @ Jul 1 2012 12:19am)
hade du inte nån cp-arm så du inte kunde lira på 3månader eller något..  (har 3månader gått?)  eller minns jag fel :D


Det var ett tag sen =D

Men jo så var det, ruggigt irriterande.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 06:10pm
Lol Goodfellas är på 9'an nu, kan jag se de delar jag missade förut :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Jun 30 2012 07:58pm
Ikväll fick man ta på sig rollen som wing-man på allvar, stod för fan och strulade med en 150kg kris på dansgolvet men lik förbannat vågade inte polaren komma ut och ta hennes kompis

fml
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 30 2012 08:02pm
Fick 3 days suspension för en fan thread. Samtidigt låg 4 andra uppe utan att någon blev suspended.. Makta rasism wtf?! :angry:
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 30 2012 08:02pm
/jimmyxu på tinychat punkt com
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 08:02pm
Quote (SCXiao @ Jul 1 2012 02:58am)
stod och strulade med en 150kg kris på dansgolvet


Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Jun 30 2012 08:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Jul 2012 04:02)
http://img801.imageshack.us/img801/4224/cpbarn.gif


Jag ville ju inte alls ha henne men jag tog på mig ansvaret, flirtade lite med den snygga kompisen och sen gick jag all-in på grisen för att polaren skulle få resterna

Han stod och dansade med en annan killkompis istället, vågade inte komma fram när jag gav honom öppet mål <_<
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 08:04pm
Quote (SCXiao @ 1 Jul 2012 03:58)
Ikväll fick man ta på sig rollen som wing-man på allvar, stod för fan och strulade med en 150kg säl på dansgolvet men lik förbannat vågade inte polaren komma ut och ta hennes kompis

fml


fix'd
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 08:07pm
Quote (SCXiao @ Jul 1 2012 03:04am)
Jag ville ju inte alls ha henne men jag tog på mig ansvaret, flirtade lite med den snygga kompisen och sen gick jag all-in på grisen för att polaren skulle få resterna

Han stod och dansade med en annan killkompis istället, vågade inte komma fram när jag gav honom öppet mål <_<


Endå kul, ni kommer garanterat garva åt det där om några månader:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205620572058205920605001Next
Closed New Topic New Poll