d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205520562057205820595001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 02:34pm
Fy fan vad jag hatar när flugor dör i min whisky

This post was edited by Fil on Jun 30 2012 02:37pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 30 2012 02:37pm
Quote (Fil @ 30 Jun 2012 22:34)
Till din länk i sig: det stavas finish, ett n alltså ;P


kanske han vill finska till den?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 02:54pm
Lol, satt och tänkte om jag skulle köra McDonalds eller svälta och se Goodfellas. Bestämde mig att åka till McD tillslut.
Tar drive through, bilen framför börjar hetsa med personen i luckan om något (tror jag), tar 10min. Kul att missa mer av Goodfellas :fume:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 30 2012 02:56pm
Quote (PlaaD @ 30 Jun 2012 22:54)
Lol, satt och tänkte om jag skulle köra McDonalds eller svälta och se Goodfellas. Bestämde mig att åka till McD tillslut.
Tar drive through, bilen framför börjar hetsa med personen i luckan om något (tror jag), tar 10min. Kul att missa mer av Goodfellas  :fume:


utkörning på pizza :) ?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jun 30 2012 02:57pm
Quote (Intenso8 @ 30 Jun 2012 22:56)
utkörning på pizza :) ?


that! :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 03:10pm
Quote (Intenso8 @ 30 Jun 2012 22:56)
utkörning på pizza :) ?


De bra ställena slutar med det vid 22 :(
Får beställa från typ ''Achmeds Däck-,Cigg- & Pizzabutik'' annars

This post was edited by PlaaD on Jun 30 2012 03:10pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 30 2012 03:15pm
Quote (PlaaD @ 30 Jun 2012 23:10)
De bra ställena slutar med det vid 22 :(
Får beställa från typ ''Achmeds Däck-,Cigg- & Pizzabutik'' annars


dom som har bäst pizza ju :O
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 03:40pm
Läste nyss den senaste cyanide and happiness

Nu har jag läst alla som finns.

:r

Har läst någon då och då under ett halvårs tid eller så

:r

This post was edited by Fil on Jun 30 2012 03:40pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 30 2012 03:42pm
Quote (Fil @ 30 Jun 2012 23:40)
Läste nyss den senaste cyanide and happiness

Nu har jag läst alla som finns.

:r

Har läst någon då och då under ett halvårs tid eller så

:r


läste igenom alla för nåt år sen, nu kollar jag var 2-3vecka.. älskar den humorn..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 04:59pm
Spelat biljard.

Jag lirar jättemkt med en tjej som heter Anna, och jag vinner ALLTID

ibland är det jämnt och ibland är det mindre jämnt men jag brukar alltid komma ur som segrare när man räknar alla rundor vi spelat under kvällen.

Förra gången dödade jag henne fullständigt så idag var hon revanschsugen som fan, hon tog snabb ledning med 2-0, jag hämtade upp och till slut står det 3-3 inför sista rundan som blev sjukt jämn men jag lyckades och hon blev SÅ JÄVLA ARG

Härligt att se, ingen glädje som skadeglädje :DDD

(jävligt lång och ointressant historia jag vet, Deal with it)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205520562057205820595001Next
Closed New Topic New Poll