d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205420552056205720585001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jun 30 2012 08:13am
Quote (PlaaD @ 30 Jun 2012 15:47)
Fan va uttråkad man är då, försöker dra ihop lite fotboll men alla är bakis...

E: TROLL PÅ MSB, 26 platser totalt på 1 år eller?
Aja får hoppas att man får bli intagen som reserv  :cry:


lol, var glad att ni har bra väder iaf, här har det inte varit soligt en hel dag än, regnat några dar, och fortsätter till på måndag.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 30 2012 08:17am
Köpte inlines för några dagar sedan och har inte åkt sen jag var hardcore som 15 åring.
Bestämde mig idag för att åka ner till stranden. Brant backe, ingen bromskloss (jag tog av den cuz badass), vägen är tvåfilig, jag har en bil framför mig som kör saktare än jag åker och det kommer en bil i mötande fil.
Jag åker imellan dom och båda tutar som idioter B)
Värt att tilläggas att jag säkert åkte uppåt 60-70 kmh :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 08:28am
Quote (umade @ 30 Jun 2012 16:17)
Köpte inlines för några dagar sedan och har inte åkt sen jag var hardcore som 15 åring.
Bestämde mig idag för att åka ner till stranden. Brant backe, ingen bromskloss (jag tog av den cuz badass), vägen är tvåfilig, jag har en bil framför mig som kör saktare än jag åker och det kommer en bil i mötande fil.
Jag åker imellan dom och båda tutar som idioter B)
Värt att tilläggas att jag säkert åkte uppåt 60-70 kmh :D


Haha, 60-70 kmph, tror jag inte riktigt på ;P
Det kanske kändes så men ^^

Haha, känner dock igen mig, jag kör på mina inlines jag inte använt sedan högstadiet (mina fötter växte somewhat färdigt då så..
Har ju slängt bromsen så klart.. Har ju glömt lite halvt hur man bromsar men wtf.. Skit i det! :thumbsup:
Köpte nya hjul bara och monterade, fan vad kaos det blir när jag måste bromsa.. Har ju inte ramlat än och har ändå avverkat ett rätt bra antal mil :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 30 2012 08:59am
Quote (Fil @ Jun 30 2012 04:28pm)
Haha, 60-70 kmph, tror jag inte riktigt på ;P
Det kanske kändes så men ^^

Haha, känner dock igen mig, jag kör på mina inlines jag inte använt sedan högstadiet (mina fötter växte somewhat färdigt då så..
Har ju slängt bromsen så klart.. Har ju glömt lite halvt hur man bromsar men wtf.. Skit i det! :thumbsup:
Köpte nya hjul bara och monterade, fan vad kaos det blir när jag måste bromsa.. Har ju inte ramlat än och har ändå avverkat ett rätt bra antal mil :P


Du vet backen "bakom" Max på söder? Jag kissade nästan på mig :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 09:17am
Quote (umade @ 30 Jun 2012 16:59)
Du vet backen "bakom" Max på söder? Jag kissade nästan på mig :(


Det kan jag tänka mig! Men 60-70km/h är väldigt väldigt fort! Fortare än du tror! Fartsensationen blir ju ännu högre när du är så nära marken också!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 12:04pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63550849&f=79&p=424288764


Hahahaha tycker jag fick till en rätt bra slutkläm precis innan lås på tråden där! :lol:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 30 2012 12:05pm
Quote (Fil @ Jun 30 2012 08:04pm)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63550849&f=79&p=424288764


Hahahaha tycker jag fick till en rätt bra slutkläm precis innan lås på tråden där! :lol:


:lol:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 30 2012 01:25pm
inne på 30minuter av

Fortfarande lika bra och sjunger med glatt..
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jun 30 2012 01:27pm
Nån som kan kasta scroll of res?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 30 2012 02:23pm
(-.-)
(o.O)
(>.<)
(>.<)
(>.<)
(>.<)
(^.^)


A tale of me pooping
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205420552056205720585001Next
Closed New Topic New Poll