Quote (umade @ 30 Jun 2012 16:17)
Köpte inlines för några dagar sedan och har inte åkt sen jag var hardcore som 15 åring.
Bestämde mig idag för att åka ner till stranden. Brant backe, ingen bromskloss (jag tog av den cuz badass), vägen är tvåfilig, jag har en bil framför mig som kör saktare än jag åker och det kommer en bil i mötande fil.
Jag åker imellan dom och båda tutar som idioter

Värt att tilläggas att jag säkert åkte uppåt 60-70 kmh

Haha, 60-70 kmph, tror jag inte riktigt på ;P
Det kanske kändes så men ^^
Haha, känner dock igen mig, jag kör på mina inlines jag inte använt sedan högstadiet (mina fötter växte somewhat färdigt då så..
Har ju slängt bromsen så klart.. Har ju glömt lite halvt hur man bromsar men wtf.. Skit i det!

Köpte nya hjul bara och monterade, fan vad kaos det blir när jag måste bromsa.. Har ju inte ramlat än och har ändå avverkat ett rätt bra antal mil
