Quote (Svartermetalisk @ 30 Jun 2012 13:30)
Vafan game of thrones episod 9 av s2 suger ju dase, dom bygger upp för värsta slaget och så har ena sidan nukes
obalanserat
De flesta avsnitt GoT är ju skitdåliga, jag menar.. Alla avsnitt är ju precis så där, de bygger upp för det stora slaget som ska komma, så kommer det typ ett mord 2 avsnitt senare.
3 avsnitt efter det så kommer ett stort slag sen är det säsongsavslutning.
Ändå tittar jag på det, fattar inte varför egentligen =(
This post was edited by snoramej on Jun 30 2012 05:35am