Min mobila whiskysamling, som jag har på plats när jag är husvakt!
Alla öppnade utom Big Peat längst till höger.
Alla rekommenderas utom isle of jura: superstition samt dalwhinnie 15-årig
Dessa två är något tråkiga, som ni ser har jag tagit mig ett par tillfällen att prova superstition ;P
Tror dock dalwhinnie 15 är en riktigt bra nybörjarwhisky!
Bruichladdich sherry classic är riktigt god, synd att den har en så fruktansvärt ful flaska!
This post was edited by Fil on Jun 30 2012 02:55am