d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205220532054205520565001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Jun 30 2012 02:35am
Like whoah
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 02:51am
Min mobila whiskysamling, som jag har på plats när jag är husvakt!
Alla öppnade utom Big Peat längst till höger.
Alla rekommenderas utom isle of jura: superstition samt dalwhinnie 15-årig
Dessa två är något tråkiga, som ni ser har jag tagit mig ett par tillfällen att prova superstition ;P
Tror dock dalwhinnie 15 är en riktigt bra nybörjarwhisky!

Bruichladdich sherry classic är riktigt god, synd att den har en så fruktansvärt ful flaska!




This post was edited by Fil on Jun 30 2012 02:55am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 04:02am
Fan det är nästan så jag önskar att jag fortfarande drack när jag ser din whiskeysamling.

Whiskey och koskenkorva var typ det enda jag drack när jag var i farten, inte så advancerade sorter kanske men still.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 30 2012 04:11am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 30 2012 12:02pm)
Fan det är nästan så jag önskar att jag fortfarande drack när jag ser din whiskeysamling.

Whiskey och koskenkorva var typ det enda jag drack när jag var i farten, inte så advancerade sorter kanske men still.


Kom till Skåne bro, jag och Fil tar hand om dig :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 04:17am
Quote (umade @ Jun 30 2012 11:11am)
Kom till Skåne bro, jag och Fil tar hand om dig :)


får nästan göra det, Skåne är sjukt najs på sommaren.
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 30 2012 04:20am
Drack den Ardbeg för ett tag sedan. Har fortfarande kvar röksmak i munnen :blink:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 30 2012 04:25am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 30 2012 12:17pm)
får nästan göra det, Skåne är sjukt najs på sommaren.


Sjukt fint väder idag :)
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 30 2012 04:31am
hejhej hemskt mycket hej
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 30 2012 05:24am
Quote (Fil @ 30 Jun 2012 09:58)
Haha, vet precis hur det är! Asnice att vara nykter och kunna komma hem med ett rent samvete! :P
Det finns gott om tjejer  därute, man kan vara petig! ;P


Jo lite så, vart sjukt sugen på att bara supa ned mig igår dock men viljestyrkan vann!
Verkar dessutom som polaren lyckades smacka bruden i fråga vilket gör mig happyface :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 30 2012 05:30am
Vafan game of thrones episod 9 av s2 suger ju dase, dom bygger upp för värsta slaget och så har ena sidan nukes

obalanserat
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205220532054205520565001Next
Closed New Topic New Poll