d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1205120522053205420555001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 02:57pm
Quote (umade @ Jun 29 2012 09:53pm)
Importera från USA
???
Profit

B)


Det blir en triljard i frakt och tar för lång tid.

Chefen brukar åka över dit någon gång per år och köpa på sig sjuka mängder grejjer men det blir endå problem för det är helt omöjligt att konkurrera med typ amazon när privatpersoner i USA köper grejjer för våra inköpspriser =D
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 29 2012 02:59pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 29 2012 10:57pm)
Det blir en triljard i frakt och tar för lång tid.

Chefen brukar åka över dit någon gång per år och köpa på sig sjuka mängder grejjer men det blir endå problem för det är helt omöjligt att konkurrera med typ amazon när privatpersoner i USA köper grejjer för våra inköpspriser =D


Usa är zerg

zerg op

:/
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 29 2012 04:02pm
YAY 0% WARN

YAYYYYYYYYYY
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 04:10pm
Quote (snoramej @ Jun 29 2012 11:02pm)
YAY 0% WARN

YAYYYYYYYYYY


:hail:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 29 2012 04:14pm
Grattis från mey, snoradey

e: väntar förresten på tre prover på gammal fin highland park-whisky!
En tolvårig, en 18-årig, en 25-årig.
4cl av varje! Lär bli en mysig kväll när jag bestämmer mig för att prova :)

This post was edited by Fil on Jun 29 2012 04:16pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 29 2012 04:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 30 Jun 2012 00:10)
:hail:


Quote (Fil @ 30 Jun 2012 00:14)
Grattis från mey, snoradey


Bästa dagen i mitt liv, jag vill tacka min mamma, min tränare, min bror och mina sponsorer: Nike, SteelSeries och Razer, tack allihopa för att ni gjorde detta möjligt!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 29 2012 04:22pm
Quote (snoramej @ 29 Jun 2012 23:02)
YAY 0% WARN

YAYYYYYYYYYY


gz
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 09:11pm
Hemma efter en ruskigt kul kväll (trots att man var den enda som va nykter).
Agerade bro of the year åt en polare dessutom då jag strunta i en brud han va intresserad av (som va på mig först).
Kan nog inte garantera att jag gjort lika dant om jag va full och skulle slagga där :rolleyes:
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jun 29 2012 10:10pm
Quote (snoramej @ 30 Jun 2012 00:02)
YAY 0% WARN

YAYYYYYYYYYY


Gz
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 30 2012 01:58am
Quote (PlaaD @ 30 Jun 2012 05:11)
Hemma efter en ruskigt kul kväll (trots att man var den enda som va nykter).
Agerade bro of the year åt en polare dessutom då jag strunta i en brud han va intresserad av (som va på mig först).
Kan nog inte garantera att jag gjort lika dant om jag va full och skulle slagga där  :rolleyes:


Haha, vet precis hur det är! Asnice att vara nykter och kunna komma hem med ett rent samvete! :P
Det finns gott om tjejer därute, man kan vara petig! ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1205120522053205420555001Next
Closed New Topic New Poll