d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1204920502051205220535001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Jun 29 2012 07:19am
Quote (PlaaD @ 29 Jun 2012 15:10)
Vad händer jao?


I brist på annat funderar jag på att röka vattenpipa :lol: vet inte vad jag ska göra med min ledighet nu när jag faktiskt haft något att göra om dagarna


Quote (Svartermetalisk @ 29 Jun 2012 15:17)
Den är trevlig den plattan, kom ihåg att jag blev ultrabesviken på den när den kom för att den var inte lika bra som dom 6 tidigare men jag började gilla den efter ett tag.


Tycker det är den bästa dom släppt faktiskt.. ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 07:54am
Quote (SCXiao @ Jun 29 2012 02:19pm)
Tycker det är den bästa dom släppt faktiskt.. ^^


Jag vet inte, jag gillade Kent när dom var mörka och svåra och hade lessna texter.

Jag tycker dom fyra första är solklara 10 poängare, alla som kom efter 1999 är av varierande kvalitet vissa är skitbra andra mindre bra men ingen av dom kommer i närheten av Kent, Verkligen, Isola samt Hagnesta Hill.

Min åsikt ofc, smaken är som baken =)

Måste säga att Vy från ett luftslott från TTS är svinbra dock.
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 29 2012 08:50am
Äntligen 3 veckor efterlängtad semester :WUB:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 08:52am
Quote (MartinS @ Jun 29 2012 03:50pm)
Äntligen 3 veckor efterlängtad semester :WUB:


Grats grats (:

Vad ska du bränna den på?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 29 2012 09:02am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 29 2012 04:52pm)
Grats grats (:

Vad ska du bränna den på?


Jsp obv
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 09:04am
Quote (umade @ Jun 29 2012 04:02pm)
Jsp obv


obv is obv

Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jun 29 2012 09:04am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 29 2012 02:52pm)
Grats grats (:

Vad ska du bränna den på?

alkoh()l och kvinnoh()L obv...

sommarstugan,böda,bollnäs,göteborg.
som är planerat so far
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 09:05am
Quote (MartinS @ Jun 29 2012 04:04pm)
alkoh()l och kvinnoh()L obv...

sommarstugan,böda,bollnäs,göteborg.
som är planerat so far


Alkåhål och kvinnohål är dom enda hål jag tål, skål

!

:D

Låter skönt
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jun 29 2012 10:22am
Håhå, var och hämtade lite whiskyflaskor nyss, levererade från holland!



Isle of Jura prophecy.

Rökig, riktigt oljig! Fin som snus!

4/5 toasts!


Den jag helst vill testa är bowmore tempest batch no 3, men den ska upp en sväng till göteborg nästa helg, först där provar jag den!



This post was edited by Fil on Jun 29 2012 10:25am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 10:30am
Poolparty hos en polare nu då, TIME TO FLEX BEOTCHES!!!!!!!!!!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1204920502051205220535001Next
Closed New Topic New Poll