Quote (SCXiao @ Jun 29 2012 02:19pm)
Tycker det är den bästa dom släppt faktiskt.. ^^
Jag vet inte, jag gillade Kent när dom var mörka och svåra och hade lessna texter.
Jag tycker dom fyra första är solklara 10 poängare, alla som kom efter 1999 är av varierande kvalitet vissa är skitbra andra mindre bra men ingen av dom kommer i närheten av Kent, Verkligen, Isola samt Hagnesta Hill.
Min åsikt ofc, smaken är som baken =)
Måste säga att Vy från ett luftslott från TTS är svinbra dock.