d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > == League Of Legends ==
Prev12042052062072081131Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Mar 14 2011 10:31am
Quote (swewik @ Mar 14 2011 05:23pm)
vrf ska man ha wards?:S

why lich bane? lite magic res och lite mana lite ap och massa skada om man skulle slå vanligt på honom?

5st archangels och 1stycke rabadon deatch cap
möjligtvis en void staff men ska inte behövas :)


Kolla passive? Jag gjorde 1.5k med basic atk
Member
Posts: 14,954
Joined: Feb 24 2007
Gold: 0.01
Mar 14 2011 12:04pm
Quote (swewik @ Mar 14 2011 04:23pm)
vrf ska man ha wards?:S

why lich bane? lite magic res och lite mana lite ap och massa skada om man skulle slå vanligt på honom?

5st archangels och 1stycke rabadon deatch cap
möjligtvis en void staff men ska inte behövas :)


skrattade faktist lite



din buld --> free kill
Wards --> går inte spela utan dom, dom vinner gamet år dig.
lick bane --> ett av dom bästa sakerna på spelet, tog torn med karthus på typ 5-6 basic atack me den.

This post was edited by LinkToMyProfile on Mar 14 2011 12:06pm
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 14 2011 02:27pm
Quote (LinkToMyProfile @ 14 Mar 2011 19:04)
skrattade faktist lite



din buld --> free kill
Wards --> går inte spela utan dom, dom vinner gamet år dig.
lick bane --> ett av dom bästa sakerna på spelet, tog torn med karthus på typ 5-6 basic atack me den.


Agree,

5arch + rabadon är = klen som ett creep och segare.


Man kommer bli 1-3 hittad av de flesta champs (med typ auto attacks)

ex - Ashe, Cait, Corki, Ez, Gang, Irelia, Jarvan, Jax, Yi, Trynda, TF, ww, kog etc etc.

Eftersom man inte har stun/snare så är det riktigt svårt 1v1.

Lich bane ger bra med basic attack + lite mov speed.

Vilket jag tycker är ett utmärkt late-late-late game item.

Dvs när man har allt + elixir (inkl. Oracle om det behövs) då säljer man sina skor och köper Lich Bane.
Member
Posts: 17,714
Joined: Mar 26 2008
Gold: 0.99
Mar 14 2011 03:09pm
Quote (Marcusd0 @ Mar 14 2011 08:27pm)
Agree,

5arch + rabadon är = klen som ett creep och segare.


Man kommer bli 1-3 hittad av de flesta champs (med typ auto attacks)

ex - Ashe, Cait, Corki, Ez, Gang, Irelia, Jarvan, Jax, Yi, Trynda, TF, ww, kog etc etc.

Eftersom man inte har stun/snare så är det riktigt svårt 1v1.

Lich bane ger bra med basic attack + lite mov speed.

Vilket jag tycker är ett utmärkt late-late-late game item.

Dvs när man har allt + elixir (inkl. Oracle om det behövs) då säljer man sina skor och köper Lich Bane.


jag tankar
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2011 02:54am
men ge karthus 1 ap shen så e han odödlig. fy fan för ap shen.

deras ulti absorbar ju för fan 10000000 dmg hatar det




gahh sitter i skolan och pratar om sök teknik ...............

This post was edited by Ez4Real on Mar 16 2011 02:57am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2011 03:34am
Quote (Ez4Real @ 16 Mar 2011 09:54)
men ge karthus 1 ap shen så e han odödlig. fy fan för ap shen.

deras ulti absorbar ju för fan 10000000 dmg hatar det




gahh sitter i skolan och pratar om sök teknik ...............


GAHHHHHHHHHH min irelia blir nerfad fy fan för detta skit spel fy fan för detta skit spelet gahhhhhhhhhhhhhhhh omg

dom nerfar irelia men inte kennen som har stuns som 1 jävla idiot var 3:e sekund när ultin e uppe fy fan villken bullshit.

This post was edited by Ez4Real on Mar 16 2011 03:35am
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Mar 16 2011 04:22am
Fler som får upp ett felmeddelande efter 33% av den nya patchen?
Member
Posts: 205,388
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Mar 16 2011 04:41am
Member
Posts: 13,498
Joined: Nov 14 2008
Gold: 0.00
Mar 16 2011 04:56am
HAHAHAHAHA 9000 holy shit i helete tror jag får satsa på CS eller ngt annan än lol idag då.
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Mar 16 2011 06:12am
Quote (LinkToMyProfile @ 14 Mar 2011 18:04)
skrattade faktist lite



din buld --> free kill
Wards --> går inte spela utan dom, dom vinner gamet år dig.
lick bane --> ett av dom bästa sakerna på spelet, tog torn med karthus på typ 5-6 basic atack me den.


är man karthus så lever man efter man dött ändå så... sen har man 1500ap så dödar man de mesta rätt fort :)

om du läser vad som skrevs "
Quote (Ez4Real @ 14 Mar 2011 10:13)
köp 1-2 wards sätt dom så nära baronen som möjligt använde sen...
" ja fattar ju själv klart att dom scoutar jävligt bra -.-'
men varför ska man sätta dom på baronen? tar dom all skada då lr?
ah såg va den gjorde nu :P

Go Back To Svenska Topic List
Prev12042052062072081131Next
Add Reply New Topic New Poll