d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1204820492050205120525001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
Jun 29 2012 06:25am
Quote (PhearCIII @ 29 Jun 2012 11:59)
Testat med olika sladdar? Dvs VGA, HDMI, DVI, Dual-Link DVI..


Bara testat med Dvi Dual link och hdmi, samma resultat. skillnad på dvi å dvi dual link? :o
Member
Posts: 885
Joined: Jun 6 2012
Gold: 20.00
Jun 29 2012 06:28am
fel tråd.

This post was edited by hostN on Jun 29 2012 06:30am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 06:39am
Quote (n1ghtm4r3 @ 29 Jun 2012 14:25)
Bara testat med Dvi Dual link och hdmi, samma resultat. skillnad på dvi å dvi dual link? :o


MultiLink B)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 29 2012 06:51am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 06:53am
Quote (snigelfis @ 29 Jun 2012 14:51)
http://www.youtube.com/watch?v=Tl7fGwLJMUI


Fyfan va vi dunkade den framåt småtimmarna på midsommar :D
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Jun 29 2012 06:56am
Quote (PlaaD @ 29 Jun 2012 13:53)
Fyfan va vi dunkade den framåt småtimmarna på midsommar :D


Det är den värsta hatkärleken jag upplevt tror jag. Finns inte en pinal av saker jag gillar med den låten men likförbannat sitter man i "refrängen" och "SMOKE WEED EVERYDAY, BAPPADOPABLIPPBABPODID"
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 06:59am
Quote (snigelfis @ 29 Jun 2012 14:56)
Det är den värsta hatkärleken jag upplevt tror jag. Finns inte en pinal av saker jag gillar med den låten men likförbannat sitter man i "refrängen" och "SMOKE WEED EVERYDAY, BAPPADOPABLIPPBABPODID"


Helt sjukt hur medryckande refrängen är (särskilt med dubremixen), på fyllan blir det bara värre. Tror vi seriöst spela låten i 30min nonstop
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Jun 29 2012 07:00am
Quote (PlaaD @ 29 Jun 2012 14:22)
Hej pojks and flicks


Hej
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jun 29 2012 07:10am
Quote (SCXiao @ 29 Jun 2012 15:00)
Hej


Vad händer jao?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 29 2012 07:17am
Quote (PlaaD @ Jun 29 2012 01:22pm)
Hej pojks and flicks


Hej PlaaDboi!

:hello:

Quote (SCXiao @ Jun 29 2012 11:19am)
Tillbaka till Samtiden var vad som fick mig att börja lyssna på Kent :P Det och mitt ex som var nästan lika besatt av dem som du :unsure:


Den är trevlig den plattan, kom ihåg att jag blev ultrabesviken på den när den kom för att den var inte lika bra som dom 6 tidigare men jag började gilla den efter ett tag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1204820492050205120525001Next
Closed New Topic New Poll